اختفا در هواپیما، شیوه ای غیرمعمول برای مهاجرت غیرقانونی

اختفا در هواپیما، شیوه ای غیرمعمول برای مهاجرت غیرقانونی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پلیس بریتانیا در پشت بام ساختمانی در منطقه ریچموند لندن و در نزدیکی فرودگاه هیترو جسد فردی را پیدا کرده که احتمال داده می شود از یک هواپیما افتاده

آگهی

پلیس بریتانیا در پشت بام ساختمانی در منطقه ریچموند لندن و در نزدیکی فرودگاه هیترو جسد فردی را پیدا کرده که احتمال داده می شود از یک هواپیما افتاده باشد.

هویت این فرد هنوز مشخص نیست اما پلیس می گوید احتمالا او مسافری غیرقانونی از آفریقای جنوبی بوده که سعی داشته با پنهان شدن در میان شاسی ها و دیگر سیستمهای هواپیما خود را به بریتانیا برساند.

یک ساعت قبل از این حادثه نیز، فردی ۲۴ ساله در میان سیستمهای یک جت متعلق به شرکت هواپیمایی «بریتانیا» پیدا شد. او پس از یک سفر یازده ساعته از ژوهانسبورگ به فرودگاه هیتروی لندن رسید و بطور معجزه آسایی نجات یافت اما به دلیل وخامت وضعیت جسمانی به بیمارستان منتقل شد.

پلیس هنوز در باره میان این دو حادثه اظهار نظری نکرده است.

کشیش کلیسای ریچموند در این باره می گوید: «ما درباره آنچه اتفاق افتاده عمیقا نگرانیم. این یک تراژدی وحشتناک برای مردمی است که جانشان را از دست می دهند یا مجروح می شوند. این نشان می دهد که چگونه مردمِ از جان گذشته، به دنبال یک زندگی بهتر برای خود به این کشور می آیند.»

این اولین بار نیست که چنین حوادث تلخی ناشی از مهاجرتهای غیرقانونی روی می دهد. سال ۲۰۱۲ میلادی نیز جسد مهاجری که از هواپیما به پایین افتاده بود، در خیابانهای لندن کشف شد. کمبود اکسیژن و کاهش شدید دمای هوا عمده دلایل مرگ این دست از مهاجران است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بافتنی‌های پشمی مادربزرگ ۹۴ ساله و شگفتی‌هایش

نخستین حضور عمومی پادشاه بریتانیا بعد از اعلام ابتلا به سرطان

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟