چهارمین قهرمانی پیاپی جام جهانی برای مارسل هیرشر

چهارمین قهرمانی پیاپی جام جهانی برای مارسل هیرشر
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مارسل هیرشر با کسب گوی بلورین کوچک ماده مارپیچ بزرگ ، و با توجه به انصراف کییِتیل یانسرود از شرکت در آخرین روز از رقابت های فصل، به مقام قهرمانی

آگهی

مارسل هیرشر با کسب گوی بلورین کوچک ماده مارپیچ بزرگ ، و با توجه به انصراف کییِتیل یانسرود از شرکت در آخرین روز از رقابت های فصل، به مقام قهرمانی رقابت های جام جهانی اسکی آلپاین سال ۲۰۱۵ دست یافت.

اسکی باز بیست و شش ساله اتریشی، در واپسین رقابت فصل ماده مارپیچ بزرگ در مریبل فرانسه با ثبت رکورد دو دقیقه و ۱۸ ثانیه و ۵۴ صدم ثانیه، حاصل دو نوبت مسابقه، پس از هنریک کریستوفرسن، فریتز داپفر و توماس فنارا، به مقامی بهتر از چهارمی دست نیافت اما با کسب ۵۰ امتیاز همین جایگاه، امتیاز خود را در رقابت های این ماده فصل به ۶۹۰ رساند و جام بلورین کوچک مارپیچ بزرگ را از آن خود کرد.

در حالی که هیرشر عملا از دو هفته پیش رقیبی در صدر جدول نداشت، با اعلام انصراف رسمی کییِتیل یانسرود، نفر دوم جدول رده بندی فصل جام جهانی، چهارمین قهرمانی پیاپی خود را مسجل کرد.

اولین پیروزیِ کریستوفرسن در مارپیچ بزرگ

چهره خندان دیگر رقابت های مارپیچ بزرگ، هنریک کریستوفرسن بود. اسکی باز بیست ساله نروژی، پس از کسب سه مقام اول در رقابت های سال مارپیچِ کوچک، روز شنبه برای نخستین و آخرین بار در فصل، بر سکوی نخست رقابت های مارپیچ بزرگ ایستاد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بازگشت روماریو به زمین فوتبال؛ ستاره برزیلی هم‌بازی پسرش می‌شود

چگونه از شر رژیم‌های غذایی سخت و غیراصولی خلاص شویم و به تناسب اندام برسیم؟

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»