پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز پاریس

پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز پاریس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پلیس فرانسه از مشاهده دست کم ۵ پهپاد بر فراز بخش هایی از مرکز شهر پاریس طی شب سه شنبه خبر داد. بر اساس گزارش ها، اولین پهپاد حدود نیمه شب دوشنبه بر

آگهی

پلیس فرانسه از مشاهده دست کم ۵ پهپاد بر فراز بخش هایی از مرکز شهر پاریس طی شب سه شنبه خبر داد.

بر اساس گزارش ها، اولین پهپاد حدود نیمه شب دوشنبه بر فراز ساختمان سفارت آمریکا در منطقه ۸ پاریس دیده شده است.

بین ساعات یک تا ۶ صبح نیز چهار پهپاد دیگر دیده شده که در مناطق مختلف شهر پاریس از جمله میدان کنکورد، برج ایفل و مونپارناس به پرواز درآمده اند.

ایان مارک، خبرنگار اختصاصی در حوزه امور نظامی می گوید: «از زمانی که شاهد پرواز این پهپادها هستیم ، یعنی از اواخر ماه اکتبر بر فراز تاسیسات اتمی، دیدیم که آنها هرگز سقوط نکرده اند که این نشان می دهد که پرواز ها توسط افرادی صورت می گیرد که کاملا به نحوه کار با این هواپیماهای بدون سرنشین آگاهی دارند، این گروه می توانند افراد حرفه ای و یا افرادی باشند که عاشق تکنولوژی هستند و از این وسایل برای سرگرمی استفاده می کنند. این اقدام حتی می تواند از سوی نوجوانانی صورت گیرد که در مدیریت این پهپادهای کوچکی در فروشگاهها براحتی یافت می شوند، کاملا حرفه ای هستند.»

منابع پلیس می گویند، تعداد دقیق این پروازها مشخص نیست.
حضور این پهپادها بر فراز شهر پاریس در حالی صورت می گیرد که پلیس فرانسه پس از حملات تروریستی اخیر در این شهر، تدابیر امنیتی در سطح کشور را افزایش داده است. پیش تر نیز اخباری مبنی بر مشاهده پهپادها بر فراز تاسیسات اتمی فرانسه مطرح شده بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پرواز پهباد بر فراز پاریس برای دومین شب متوالی

انتقال مهاجران برای «پاکسازی» پاریس در آستانه المپیک خشم شهرداران فرانسه را برانگیخت

مسابقه کارکنان رستوران‌های پاریس برای حمل سریع سینی سفارش مشتری‌ها برگزار شد