قهرمانی بنفیکا در لیگ پرتغال

قهرمانی بنفیکا در لیگ پرتغال
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

بنفیکای پرتغال دو هفته مانده به پایان فصل فاتح لیگ دسته یک پرتغال شد. این در حالیست که این تیم در نیمه نهایی جام حذفی اروپا نیز حاضر است. بنفیکا با این قهرمانی به سی و سومین قهرمانی اش در لیگ فوتبال پرتغال دست یافت.

لالیگای اسپانیا هنوز پایان نیافته است اما آتلتیکو همچنان صدرنشین است. شاگردان دیه گو سیمئونه توانسند با پیروزی بر ویارئال به هشتمین پیروزی متوالی دست یابند تا بیش از پیش به جام قهرمانی در اسپانیا نزدیک شوند. جامی که نزدیک به ۱۸ سال از راه راه پوشان سفید و قرمز مادرید دور شده بود. میراندا و دیه گو کوستا توانستند با ثبت دو گل باعث برد راه راه پوشان شوند.

این در حالی بود که بارسلونا، که پس از حذف در لیگ قهرمانان و شکست در مقابل ریال در فینال جام پادشاهی حال و روز خوبی ندارد، در دقایق پایانی توانست با گل مسی در مقابل آتلتیکو بیلبائو پیروز شود تا در کورس قهرمانی بماند.

در آلمان، بوروسیا دورتموند با صلابت مکان دوم را حفظ کرده است. زردپوشان در یک بازی دیدنی توانستند ماینز را ۴ بر دو شکست دهند. این در حالی بود که رقیبشان شالکه بازی مهمی را از دست داد. حالا آبی پوشان شالکه با این شکست ۶ امتیاز از شاگردان کلوپ عقب افتاده اند و بعید به نظر می رسد در هفته های باقی مانده قدرت جبران داشته باشند.

در هلند، آژاکس، صدرنشین لیگ هلند، جام حذفی را در عین ناباوری واگذار کرد. فینالی که دوبار بدلیل پرتاب ترقه متوقف شد.

در فرانسه، پاریسن ژرمن، با اقتدار توانست دو بر یک لیون را در بازی پایانی جام حذفی این کشور از پیش رو بردارد. شاگردان لوران بلان توانستند به اولین جام این فصل دست پیدا کنند که البته با قهرمانی این تیم در لیگ دسته یک این کشور، که بیش از پیش مسجل به نظر می رسد، دو جام باشگاه پاریسی با صاحبان قطری اش مهمترین دستاورد این باشگاه در فصل ۲۰۱۴ است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند

شهرآورد ۱۰۳ تهران؛ پرسپولیس به قهرمانی امیدوار می‌شود یا استقلال راه خود را جدا می‌کند؟