گفتگو با متهم اصلی اشاعه فحشاء در مهمانی های برلوسکونی

گفتگو با متهم اصلی اشاعه فحشاء در مهمانی های برلوسکونی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

“له له مورا” یکی از معروفترین صاحبان آژانسهای هنرپیشگی در ایتالیاست. اما له له مورا که از دوستان نزدیک سیلویو برلوسکونی است، همچنین با رسوایی موسوم به “روبی گیت” مرتبط شده است.

او را به اشاعه فحشاء متهم کرده اند، اما مورا که همچنین یک کارگردان سینما و پای همیشگی پارتی های برلوسکونی است، این اتهام را تکذیب می کند.

وی در مورد پارتی های پر سروصدای نخست وزیر ایتالیا با یورونیوز گفتگو کرده است.

یورونیوز: شما در کانون رسوایی های اخیر نخست وزیر هستید. “روبی” گفته است شما او را به آقای برلوسکونی معرفی کرده اید. نقش شما در این جریانها چه بوده است؟

له له مورا: هیچ ربطی به آنچه می گویند ندارد بخصوص آنکه روبی گفته است هرگز با نخست وزیر برلوسکونی رابطه نداشته است. من روبی را به پارتی نخست وزیر نبردم، اما آنجا بودم…این فرق می کند. اوبا دو دوست دیگرش به پارتی آمد. غذا بر خلاف آنچه می گویند، استثنایی نبود و از برهنه شدن و رقص هم خبری نبود.

من بیشتر از سی و پنج سال است که به مهمانی های برلوسکونی می روم و هرگز این چیزهایی را که می گویند، ندیده ام. غذا در ویلای نخست وزیر بسیار ساده است…پنیر..گوجه فرنگی… سبزی خوردن…ماکارونی و اسپاگتی.

بعد باهم آواز می خوانیم. برلوسکونی عاشق موسیقی است و همیشه کسانی هستند که حین صرف غذا بخوانند… بستگی به مهمانی و مهمانها دارد.

او دوست دارد به خانمها هدیه بدهد چون بسیار دست و دلباز است و زنها را دوست دارد، اما این به این معنی نیست که به آنها توهین می کند.

از پارتی های دیوانه وار برلوسکونی می گویند، اما اینها همه شوخی است و حقیقت ئدارد.

یورونیوز: از آقای مورا در مورد حضور همیشگی زنان جوان و زیبا در مهمانی های آقای برلوسکونی پرسیدیم، او گفت این بخاطر آنست که وی احساس تنهایی می کند.

له له مورا: فکر می کنم همراهی زنان جوان به مردی که در دهه هفتاد سالگی است، او را جوان می کند. برلوسکونی از پیر شدن می ترسد.می گوید: هفتاد و چهار سالم است. دیدن جوانها به من خوشحالی و زندگی می دهد.

او دوست دارد با دیگران باشد. به من تلفن می زند و می گوید: در رم هستم… با هرکس دوست داری بیا… باید دورمان شلوغ باشد.

فکر نمی کنم اینها چیز بدی باشند. متهم کردن من به اشاعه فحشاء، یا او به فریب دادن دختران جوان، یک دروغ محض است.

یورونیوز: حس ستایش شما به “بنیتو موسولینی” بر همه آشکار است. فکر می کنید میان ایندو مرد شباهتهایی وجود دارد؟

له له مورا: اینها شخصیتهایی بسیار متفاوتند. “موسولینی” یک دولتمرد بود، اما برلوسکونی یک تاجر است که به سیاست پیوسته است… و برخلاف موسولینی “پدر” ملت بشمار نمی آید. شاید دریک چیز شریک باشند و آن علاقه شان به زن است.

یورونیوز: اقای برلوسکونی به زن به چه دیده ای می نگرد؟

له له مورا: او عاشق زنهاست. همه آنها…. ابلهانه همه آنها را دوست دارد، زیرا برای او “زن” مظهر احساس و زندگی است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

عملیات پلیس آلمان علیه شبکه فحشاء مرتبط با تایلند

همه فرزندان نخست وزیر اسبق ایتالیا میلیاردر شدند

تقسیم ثروت ۶ میلیارد یورویی‌ برلوسکونی؛ دوست دختر ۳۳ ساله ۱۰۰ میلیون یورو به ارث برد