عملیات پلیس آلمان علیه شبکه فحشاء مرتبط با تایلند

عملیات پلیس فدرال آلمان علیه شبکه غیرقانونی فحشاء
عملیات پلیس فدرال آلمان علیه شبکه غیرقانونی فحشاء Copyright عکس: رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پلیس فدرال آلمان به بیش از شصت مکان غیرقانونی یک شبکه قاچاق انسان از جمله چندین فاحشه خانه مستقر در شانزده منطقه آلمان یورش برد.

آگهی

پلیس فدرال آلمان روز چهارشنبه از بازداشت هفت نفر در ارتباط با شبکه فحشای مرتبط با تایلند در جریان یک عملیات کم سابقه که با هدف منهدم ساختن این شبکه سراسری انجام شده، خبرداد.

مطابق اعلام جداگانه پلیس فدرال و دادستانی فرانکفورت، در مجموع بیش از شصت مکان غیرقانونی از جمله چندین فاحشه خانه مستقر در شانزده منطقه آلمان به ویژه در ایالت نوردراین-وستفالن، صبح روز چهارشنبه مورد حمله قرار گرفته است.

مطابق اعلام مقام‌های رسمی آلمان، بیش از یکهزار و پانصد پلیس در این عملیات سراسری مشارکت داشته و در جریان آن هفت مظنون بازداشت شده‌اند. پلیس فدرال آلمان هدف اصلی این عملیات را متلاشی کردن شبکه‌ای عنوان کرده که گمان می‌رود از طریق هفده عضو اصلی خود نسبت به ورود زنان و افراد دوجنسیتی به آلمان و انتقال آنها از طریق اعطای ویزاهای جعلی اقدام کرده‌اند.

براساس بیانیه «هورست زهوفر»، وزیر کشور آلمان، تاکنون صدها مرد و زن طی سالیان سال مورد سوء استفاده این شبکه قاچاق قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

مطابق تحقیقات پلیس آلمان، یک زن ۵۹ ساله تایلندی و یک مرد ۶۲ ساله آلمانی مظنونان اصلی مدیریت این شبکه سراسری در آلمان هستند.

این زوج متهم هستند که نسبت به ساماندهی شبکه قاچاق زنان تایلندی و افراد دوجنسیتی این کشور به آلمان برای مبادرت به فحشاء اقدام کرده‌اند. دادستانی آلمان مدعی است، منطقه اصلی فعالیت این شبکه در منطقه زیگن واقع در غرب آلمان است، منطقه ای که در سال ۲۰۰۶ نیز سه فاحشه خانه غیرقانونی در آن تعطیل شده بود.

در حالی که فحشاء در آلمان به عنوان یک فعالیت قانونی به رسمیت شناخته شده، دو مظنون اصلی عملیات روز چهارشنبه پلیس فدرال متهم هستند که فاحشه خانه‌های زیر زمینی و پنهانی دایر کرده‌اند و از تمامی درآمد آن به طور شخصی بهره‌مند شده‌اند و از پرداخت حق بیمه فعالان این مراکز، مالیات و سایر عوارض متعلقه سرباز زده‌اند.

دادستانی آلمان تنها میزان فرار حق بیمه سه مرکز تحت مدیریت دو مظنون اصلی واقع در منطقه زیگن را حدود ۱.۶ میلیون یورو تخمین زده‌ است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پاپ: سوء استفاده از زنان برای فحشاء جنایت علیه بشریت است

وارث فیات: روسپی مرا ربوده و ۱۰ هزار دلار باج می طلبد

روسپیگری از نگاه نقاشان بزرگ