NOCOMMENT

ویدیوها. گرتا تونبرگ سوئدی در دستان پلیس آلمان به بیرون از محوطه معدن بدرقه شد

گرتا تونبرگ، از فعالان سوئدی مبارزه با تغییرات اقلیمی، از جمله معترضانی بود که توسط پلیس در غرب آلمان از محل اعتراض بیرون برده شدند.  گرتا و همفکران سرسخت حامی محیط زیست او در دهکده «لوتزرات» در غرب کلن رو در روی ماموران پلیس قرار گرفتند. فعالان مخالف توسعه معدن زغال سنگ در مجاورت این روستا هستند. پلیس می‌گوید ایستادن فعالان بر لبه معدن روباز «گارزوایلر» خطرناک بود و مردم از آنجا منع شده‌اند.  گروهی از فعالان اخیرا با چسب‌های قوی کف دستان خود را به کف آسفالت می‌چسبانند تا پلیس نتواند آنها را به راحتی و به سرعت از محل اعتراض دور کند.

گرتا تونبرگ، از فعالان سوئدی مبارزه با تغییرات اقلیمی، از جمله معترضانی بود که توسط پلیس در غرب آلمان از محل اعتراض بیرون برده شدند.  گرتا و همفکران سرسخت حامی محیط زیست او در دهکده «لوتزرات» در غرب کلن رو در روی ماموران پلیس قرار گرفتند. فعالان مخالف توسعه معدن زغال سنگ در مجاورت این روستا هستند. پلیس می‌گوید ایستادن فعالان بر لبه معدن روباز «گارزوایلر» خطرناک بود و مردم از آنجا منع شده‌اند.  
گروهی از فعالان اخیرا با چسب‌های قوی کف دستان خود را به کف آسفالت می‌چسبانند تا پلیس نتواند آنها را به راحتی و به سرعت از محل اعتراض دور کند.

تازه‌ترین ویدیو