گلچین ویدئوهای بدون شرح هفته؛ از روز مردگان تا نمایش لباس‌های شکلاتی

ویدیوها. گلچین ویدئوهای بدون شرح هفته؛ از روز مردگان تا نمایش لباس‌های شکلاتی

در ویدئوی بدون شرح این هفته تعدادی از ویدئوهای منتخب را مرور خواهیم کرد.

در ویدئوی بدون شرح این هفته تعدادی از ویدئوهای منتخب را مرور خواهیم کرد.

تابوت مکزیکوسیتی در روز جشن مردگان

تعدادی از مردم مکزیکوسیتی، پایتخت مکزیک روز پنجشنبه یکم نوامبر برای بزرگداشت روز مردگان در حالی که یک تابوت سفید را روی شانه‌هایشان حمل می‌کردند وارد یکی از ایستگاه‌های مترو شدند. روز مردگان یک جشن ملی در مکزیک است که از روز ۳۱ اکتبر تا ۲ نوامبر برگزار می‌گردد. مکزیکی‌ها معتقدند در این روز ارواح مردگان به دیدنشان می‌آیند. در جریان این مراسم افراد به قبرستان‌ها رفته، سنگ قبر دوستان و خانواده خود را تمیز می کنند و با نهادن و نثار گل و روشن کردن شمع یاد عزیزان از دست رفته خود را گرامی می‌دارند.

رقص و پایکوبی دموکرات‌ها بدنبال کسب اکثر کرسی‌های مجلس نمایندگان آمریکا

طرفداران حزب دموکرات آمریکا به رهبری نانسی پلوسی که توانسته‌اند اکثریت کرسی‌های مجلس نمایندگان را بدست آورند در ایالت‌های مختلف آمریکا به جشن و شادی پرداختند. در انتخابات میان دوره ای آمریکا، دموکرات‌ها اکثریت کرسی‌های مجلس نمایندگان را در اختیار گرفتند و جمهوری‌خواهان موفق به حفظ اکثریت خود در مجلس سنا شدند.

نمایشگاه مد لباس‎های شکلاتی

طراحان لبنانی لباس‌هایی را عرضه کرده‌اند که ۷۰ درصدشان را شکلات تشکیل می‌دهد. این لباس‌ها در یک نمایشگاه مد در بیروت، پایتخت لبنان به نمایش درآمد. طراحان در تولید این لباس‌ها از مخلوط شکلات‌ با گلوکز و ترکیب خمیری استفاده کردند. این ترکیب نسبت به شکلات بسیار انعطاف‌پذیر است و می‌توان از آن برای طراحی اشیاء گوناگون استفاده کرد.

تازه‌ترین ویدیو