افتتاح شعبه تازه موزه متروپولیتن نیویورک برای هنرهای معاصر و مدرن

افتتاح شعبه تازه موزه متروپولیتن نیویورک برای هنرهای معاصر و مدرن
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

موزه متروپولیتن نیویورک شاخه تازه ای برای نمایش آثار هنری مدرن و معاصر افتتاح می کند. این شعبه جانبی به نام «مت برویر»(Met Breuer) که به نام مارسل

آگهی

موزه متروپولیتن نیویورک شاخه تازه ای برای نمایش آثار هنری مدرن و معاصر افتتاح می کند. این شعبه جانبی به نام «مت برویر»(Met Breuer) که به نام مارسل برویر، معمار مجار نامگذاری شده، فرصت تازه ای برای دسترسی به گنجینه کم نظیر موزه متروپولیتن است. با بیش از دو ملییون اثر هنری دائمی، موزه متروپولیتن بزرگترین موزه آمریکا و یکی از پربازدید ترین موزه های دنیا است.

بخش تازه با نمایشگاهی به نام «نیمه کاره» آغاز به کار می کند. یکی از مدیران موزه متروپولیتن با اشاره به مضمون نمایشگاه افتتاحییه موزه تازه می گوید: «این آثار مفهوم های متفاوتی از کامل بودن را نشان می دهند. نمایشگاه حول این سئوال مرکزی شکل گرفته که هنرمند چه زمانی احساس می کند اثرش کامل است.»

آثار این نمایشگاه از دوره رنسانس تا مدرن و شامل قطعاتی از داوینچی، اندی وارهول، جکسون پولاک و پل سزان است. بخشی از فضای موزه، به محل اجرای هنری و به شیوه گردشی هر ماه به یک موسیقی دان اختصاص دارد. ویجای آیر (VIJAY IYER) پیانیست جاز، هنرمند مهمان این ماه است. او می گوید: «به عنوان یک نیویورکی که همیشه به موزه می آمدم برقراری این ارتباط فرهنگی با دنیا خیلی جالب است. این یکی از لحظه های هیجان انگیز برای دنیای هنرمندان و موسیقی دان ها است.»

«مت برویر»، شعبه تازه موزه متروپولیتن، با نمایشگاهی شامل ۱۹۰ اثر هنری، ۱۸ مارس به روی عموم گشوده می شود و میزبان دائمی آثار معاصر و مدرن بین المللی خواهد بود. آثار نسرین محمدی، نقاش معاصر هند بزودی در موزه «مت برویر» عرضه می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟