Eventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
Find Us
آگهی

پاریس 2024: طرح‌های تجاری برای تقویت المپیک

پاریس 2024: طرح‌های تجاری برای تقویت المپیک
Copyright euronews
Copyright euronews
نگارش از Euronews
تاریخ انتشار
هم‌رسانی این مطلب
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

تا المپیک پاریس 2024 چیزی باقی نمانده است. تاکنون میلیاردها دلار برای برگزاری پایدارترین المپیک هزینه شده است. The Exchange با رهبرانی ملاقات می‌کند که در خط مقدم تلاش‌های انجام‌شده برای خلق موفقیت اقتصادی و زیست محیطی هستند.

آگهی

در حالی که پاریس برای سومین بار برای استقبال از المپیک آماده می‌شود، The Exchange به تأثیر اقتصادی میزبانی بزرگترین رویداد ورزشی بین المللی جهان نگاهی می‌اندازد. 

کمیته المپیک پاریس 2024 مبلغ 4.4 میلیارد یورو در سال 2022 برای صدور بلیت، صدور مجوز و مهمان‌داری اختصاص داد. از آنجایی که اقدامات نهایی در حال انجام است، مشاغل محلی انتظار دارند فروش آن‌ها به دلیل حضور میلیون‌ها مسافر افزایش یابد. مطالعه‌ای توسط شرکت مشاور مالی Deloitte پیش‌بینی می‌کند که مشتریان Airbnb که در پاریس 2024 شرکت می‌کنند، نیم میلیارد یورو برای رستوران‌ها و فعالیت‌های تفریحی هزینه خواهند کرد.   

حمایت مالی سازمانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک به طور فزاینده‌ای به تجارت بزرگ تبدیل شده است. کوکاکولا، که در حمایت مالی المپیک پیشگام است، اولین قرارداد خود را در سال 1928 امضا کرد. تغییرات اقلیمی و پایداری امروزه در این توافقنامه‌ها نقش اساسی دارند. این برند نمادین نوشیدنی قول داده است که در طول مسابقات تنها از بطری‌های شیشه‌ای قابل بازیافت استفاده کند. 

در این قسمت، کریستوف دوبی، مدیر اجرایی بازی‌های المپیک، توضیح می‌دهد که چگونه تمام این فعالیت‌ها بر ایجاد تأثیر مثبت بر تجارت، جامعه و کره زمین متمرکز هستند. آنتوان گوئیلو، معاون شهردار پاریس، نیز به The Exchange می گوید که چگونه یک سرمایه‌گذاری 1.4 میلیارد یورویی به آماده‌سازی رودخانه سن برای المپیک 2024 پاریس و محافظت از منبع آب حیاتی شهر در برابر آلودگی کمک می‌کند.

هم‌رسانی این مطلب