NewsletterخبرنامهEventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
ما را پیدا کنید
آگهی

شوک به ستاره بارسلونا و اسپانیا؛ پدر لامین یامال با چاقو مورد حمله قرار گرفت

لامین یامال ستاره تیم ملی اسپانیا و بارسلونا
لامین یامال ستاره تیم ملی اسپانیا و بارسلونا Copyright AP
Copyright AP
نگارش از یورونیوز فارسی
تاریخ انتشار
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پدر لامینه یامال، ستاره جوان فوتبال اسپانیا و بازیکن بارسلونا، چهارشنبه شب در پارکینگ خودرو مورد حمله چندین نفر قرار گرفت با چاقو آسیب دید.

آگهی

منیر نصراوی پدر این بازیکن بعد از حادثه به بیمارستان منتقل شد و پلیس اعلام کرده مظنونان این حمله را هم دستگیر کرده است. به گزارش رسانه‌های اسپانیایی دست‌کم سه نفر با اتهام تلاش برای قتل دستگیر شده‌اند اما هویت آنها اعلام نشده است.

پلیس اعلام کرده وضعیت آقای نصراوی پایدار و تحت کنترل است. به گزارش رسانه‌های اسپانیایی پدر این ستاره فوتبال در حین پیاده‌روی با سگش مورد توهین چندین نفر قرار گرفته و مشاجره بالا گرفته است. مشخص نیست که این حمله با اهداف مشخصی صورت گرفته یا تنها یک درگیری ساده بوده که به ضرب و جرح منجر شده است.

یامال به صورت علنی در مورد این حادثه اظهار نظری نکرده اما در یک استوری اینستاگرام تصویری از پدرش با چندین قلب به اشتراک گذاشته است.

نصراوی پیش از این و در سال گذشته به دلیل حمله به یک چادر متعلق به حزب راست افراطی Vox به پرداخت ۵۴۶ یورو جریمه محکوم شده بود.

هنوز مشخص نیست که درگیری جدید ارتباطی به ماجرای حمله پیشین او به این حزب دست راستی دارد یا خیر اما ویدیوهایی تایید نشده‌ای منتشر شده که در آن مردی با تی‌شرت لامین یامال در حال مشاجره با سه نفر دیگر در خیابان دیده می‌شود.

در ویدیوی دیگری افسران پلیس به محل حادثه رسیده‌اند و تلاش می‌کنند نصرای را از مهاجمین جدا کنند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

لامین یامال که اصالتی مراکشی دارد برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بازی می‌کند. این ستاره جوان که از او به عنوان مسی جدید یاد می‌شود کمتر از یک ماه قبل به ماتادورها کمک کرده بود که در جام ملت‌های اروپا به قهرمانی برسند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

حمله‌ای دیگر با چاقو به یک دختر و زنی در بریتانیا؛ مهاجم میدان لستر لندن دستگیر شد

حمله با چاقو به مامور پلیس در شانزلیزه پاریس

پلیس فنلاند: حمله با چاقو به یک کودک در هفته‌ گذشته «انگیزه نژادی» داشته است