Eventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
ما را پیدا کنید
آگهی

چگونه لکه‌های چربی را فقط با یک ماده از روی دیوار پاک کنیم؟

عکس تزئینی، نظافت دیوارها
عکس تزئینی، نظافت دیوارها Copyright کانوا
Copyright کانوا
نگارش از یورونیوز فارسی
تاریخ انتشار
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اگر می‌خواهید از شر لکه‌های چربی و روغن از روی دیوارها خلاص شوید، بهتر است بدانید که ماده‌ای وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا به راحتی این کار را انجام دهید!

آگهی

مراقبت روزانه از محیط زندگی امری ضروری است. در واقع، این امر مهم به شما امکان می‌دهد تا از شر باکتری‌ها خلاص شده و منزل شما بهداشتی باشد. برای این منظور محصولی برای پاک کردن تمام لکه‌های چربی وجود دارد.

زندگی در محیطی سالم

اینکه هر روز بخواهید منزل خود را تمیز و مرتب نگه دارید یک کار دشوار و خسته‌کننده است. بی دلیل هم نیست، چون به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد، به خصوص اگر بخواهید گوشه به گوشه اتاق یا منزلتان را تمیز کنید.

درست است که روال تمیز کردن خانه ممکن است خسته‌کننده به نظر برسد، اما برای از بین بردن باکتری‌های خطرناک ضروری است و نظم و ترتیب خانه را نشان می‌دهد.

از طرفی، قسمتی از خانه هست که بیشترین مشکلات را ایجاد می‌کند. در واقع، جایی در خانه وجود دارد که کثیفی می‌تواند به سرعت روی آن جمع شود. بله درست است، منظور ما سطح روی دیوار اتاق‌ها است.

سطح دیوار می‌تواند انواع کثیفی‌ها و بویژه لکه‌های چربی و روغنی را جذب کند. با این حال، توجه داشته باشید که یک محصول بسیار موثر برای خلاص شدن از شر این کثیفی‌ها وجود دارد.

تجمع لکه های چربی بر روی دیوار

تمیز نگه داشتن دیوار می‌تواند کار بسیار دشواری به نظر برسد، به خصوص زمانی که چندین نفر در یک خانه زندگی می‌کنند. با این حال، این‌ها هیچکدام بهانه‌ای برای انجام ندادن نظافت روزانه نیست.

به خصوص که دیوارها همیشه جلوی چشم شما و سایرین است. بنابراین، هرکسی می‌تواند متوجه لکه‌های چربی یا روغن روی دیوار شود. این امر به ویژه در مورد دیوار‌های آشپزخانه که حین آشپزی به شدت مستعد کثیف شدن هستند، صادق است.

در این نوع موارد، پودر بچه (پودر تالک) می‌تواند در تمیز جلوه دادن دیوارها بسیار موثر باشد. هر چقدر هم که ممکن است تعجب آور به نظر برسد، بدانید که این ماده برای تمیز و نو جلوه دادن دیوارها بسیار کاربردی است.

در واقع، این ماده دارای خاصیت سفید کنندگی است، ‌بنابراین می‌توانید خیالتان راحت باشد که اگر از این ماده استفاده کنید مطمئنا یک دیوار بسیار تمیز تحویل خواهید گرفت. به خصوص که تمیز کردن دیوارها با این ماده، هم خیلی راحت و هم خیلی سریع است.

عکس تزئینی، پودر بچه
عکس تزئینی، پودر بچهکانوا

یک ترفند بسیار ساده

این ماده، یک پاک کننده طبیعی است و در خانه همه پیدا می‌شود و بدون اینکه آسیبی به رنگ دیوارها بزند می‌تواند دیوارهای شما را برق بیندازد.

برای از بین بردن لکه‌های چربی روی دیوارها به  پودر بچه، یک برس و پارچه میکروفیبر نیاز دارید. خیلی‌ها تمام این‌ موارد را در خانه خود دارند.

در مورد تهیه و استفاده از این محصول پاک کننده، ابتدا باید بدانید که این ترفند در صورتی که در اسرع وقت روی لکه روغن موجود بر روی دیوار اعمال شود موثرتر خواهد بود.

برای این کار، ابتدا سطح دیوار را با یک گردگیر تمیز کنید. سپس پودر بچه را روی ناحیه مدنظر پخش کنید. به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس با یک برس نرم و یک پارچه میکروفیبر مرطوب آن را بردارید.

تالک

پودر بچه (تالک) یک پودر معدنی نرم، سفید و جاذب است که از کانی تالک تشکیل شده است. این پودر به عنوان یک پاک‌کننده غیر صابونی در محصولات آرایشی و بهداشتی به کار می‌رود.

تالک در اغلب محصولات آرایشی و بهداشتی، مانند پودر بچه، رژ لب و سایه چشم و همچنین در برخی از محصولات دارویی و صنعتی استفاده می شود. این ماده با نام‌های دیگر مانند تالکوم نیز شناخته می‌شود. 

این پودر یکی از اجزای اصلی پودر لباس شویی و مایعات شوینده می باشد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چرا نباید از کرم ضد آفتاب از سال پیش مانده، استفاده کرد؟

هرچند وقت یکبار لباس‌هایمان را بشوییم؟

 پشه‌ها چه رنگی را برای نیش زدن دوست دارند؟