Eventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
Find Us
آگهی

دومین حمله با چاقو در مانهایم آلمان در کمتر از یک هفته؛ سیاستمدار راست‌گرای افراطی مجروح شد

دومین حمله با چاقو به راستگرایان افراطی در مانهایم در کمتر از یک‌هفته
دومین حمله با چاقو به راستگرایان افراطی در مانهایم در کمتر از یک‌هفته Copyright Rene Priebe/(c) Copyright 2024, dpa (www.dpa.de). Alle Rechte vorbehalten
Copyright Rene Priebe/(c) Copyright 2024, dpa (www.dpa.de). Alle Rechte vorbehalten
نگارش از Farhad Mirmohammadsadeghi
تاریخ انتشار
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پلیس آلمان روز چهارشنبه پنجم ژوئن از زخمی شدن یکی از نامزدان انتخابات محلی از حزب راستگرای افراطی «آلترناتیو برای آلمان» (AFD) در جریان یک حمله با چاقو در شهر مانهایم خبر داد. این حمله درست پنج روز پس از حمله مرگبار روز جمعه یک جوان افغان به تجمع راست‌گرایان افراطی در این شهر صورت گرفت.

آگهی

به گفته پلیس، در جریان حادثه شامگاه سه‌شنبه، مظنون ۲۵ ساله پس از حمله از صحنه متواری، اما سپس بدون مقاومت بازداشت شده است. پلیس می‌گوید این مظنون هیچ نشانی از این که از هویت قربانی و عضویت او در حزب راستگرای افراطی «آلترناتیو برای آلمان» مطلع بوده، بروز نداده است.

به گزارش پلیس، مظنون ۲۵ ساله شامگاه سه‌شنبه مشغول پایین کشیدن پوستر حزب «آلترناتیو برای آلمان» بود، که یکی از سیاستمداران این حزب برای جلوگیری از این کار با او درگیر می‌شود و جوان ضارب در جریان این درگیری سیاستمدار راست‌گرای افراطی را با چاقو مجروح می‌کند.

بنابر اعلام پلیس، سیاستمدار آلمانی سپس به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه منتقل شده است. به گفته پلیس، جان او در خطر نیست.

در جریان حمله روز جمعه جوان افغان به تجمع راست‌گرایان افراطی در شهر مانهایم، یک مامور پلیس ۲۹ ساله که از ناحیه سر متحمل جراحت شده بود، کشته شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تبعات قتل پلیس آلمان با چاقو بدست یک افغان؛ برلین مهاجرانی را که تهدید امنیتی باشند اخراج می‌کند

حمله با چاقو در مترو لیونِ فرانسه چهار زخمی به جا گذاشت؛ حال دو تن از مجروحان وخیم است

حمله با چاقو به دو دختربچه در استراسبورگ فرانسه؛ مهاجم بازداشت شد