نتایج یک نظرسنجی: از هر ۵ نفر ۱ نفر رابطه جنسی را برای نگاه کردن به گوشی خود قطع کرده است

نگاه کردن به صفحه موبایل به هنگام رابطه جنسی
نگاه کردن به صفحه موبایل به هنگام رابطه جنسی Copyright Canva
Copyright Canva
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

یافته‌های یک تحقیق که درباره نقش تلفن‌های همراه در رابطه زوج‌ها انجام شده است نشان می‌دهد درصد قابل توجهی از افراد سرگرمی با گوشی هوشمند خود را به هم‌صحبتی یا رابطه جنسی با شریک زندگی خود ترجیح می‌دهند.

آگهی

مطابق نتایج این نظرسنجی، ۱۷ درصد از زنان اذعان کردند که در حین رابطه جنسی گوشی خود را چک کرده‌اند (یا چک خواهند کرد). در حالی که این رقم در مردان حدود ۷ درصد است.

در همین حال ۷۸ درصد از زنان و ۶۵ درصد از مردان گفته‌اند ترجیح می‌دهند در رختخواب با گوشی هوشمند خود سرگرم شوند تا اینکه به صحبت با شریک زندگی خود بپردازند.

در طول یک قرار دوستیابی یا عاشقانه نیز تقریبا نیمی از افراد (معادل ۴۹.۶ درصد از مردم) گفته‌اند گوشی هوشمند خود را چک می‌کنند، حتی اگر پارتنر یا همراه آنها روبرویشان نشسته باشد. این در شرایطی است که به طور کلی، ۵۴ درصد از افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی گفته‌اند ترجیح می‌دهند وقت خود را به جای پارتنر با گوشی هوشمند خود بگذرانند.

آمار دیگری که توسط این مطالعه به دست آمده نشان می‌دهد ۷۵.۲ درصد از کاربران تلفن‌های هوشمند می‌توانند در طول یک قرار دوستیابی یا عاشقانه تا ۳۰ دقیقه از وقتشان را با گوشی خود بگذرانند.

۳۵.۷ درصد از افراد نیز گفته‌اند ترجیح می‌دهند به جای اینکه در قرارها برای مدت طولانی به چشمان پارتنر خود نگاه کنند، به تلفن خود چشم بدوزند.

از نظر پنهان‌کاری نیز ۵۱ درصد از پرسش‌شوندگان گفته‌اند به طور مخفیانه و بدون اطلاع شریک زندگی‌شان پیام‌های او را دیده‌اند. این در شرایطی است که ۵۷ درصد از افراد نیز گفته‌اند مچ پارتنرهای خود را به هنگام سرک کشیدن بدون اجازه به گوشی‌هایشان گرفته‌اند.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید 

بخش قابل توجهی از زنان و مردان شرکت‌کننده در نظرسنجی گفته‌اند نگاه کردن به گوشی را به همصحبتی با شریک خود در رختخواب ترجیح می‌دهند
بخش قابل توجهی از زنان و مردان شرکت‌کننده در نظرسنجی گفته‌اند نگاه کردن به گوشی را به همصحبتی با شریک خود در رختخواب ترجیح می‌دهندعکس: کانوا

در مجموع ۳۶ درصد از افراد مورد بررسی می‌گویند که استفاده آنها یا شریک زندگی‌شان از تلفن هوشمند تأثیر منفی بر روابط آنها دارد. همزمان ۵۶ درصد از افراد نیز می‌گویند اگر کمتر از تلفن خود استفاده کنند، شریک زندگی آنها خوشحال‌تر می‌شود.

این نظرسنجی توسط یک پایگاه فروش اقلام الکترونیکی به نام «Sellcell» و با مشارکت بیش از ۵ هزار شرکت‌کننده انجام شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

زنان در شریک زندگی ایده‌آل خود به دنبال چه چیزی هستند؟

۱۶ علامت خطری که در اوایل رابطه به شما هشدار می‌دهد که شریک زندگی‌تان فرد سوءاستفاده‌گری خواهد بود

سکس صبح‌گاهی و آشپزی شبانه؛ بهترین زمان انجام فعالیت‌های روزمره زندگی از نظر متخصصان چه موقعی است؟