مرد ژاپنی که با ۱۳ هزار یورو هزینه خود را به شکل سگ درآورده است

انسان سگ‌نما در خیابان‌های توکیو
انسان سگ‌نما در خیابان‌های توکیو Copyright YouTube - “I Want To Be An Animal"
Copyright YouTube - “I Want To Be An Animal"
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ویدئوهایی از یک مرد ژاپنی که خود را به شکل یک سگ درآورده، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است.

آگهی

یک مرد ژاپنی با پرداخت دو میلیون ین (معادل تقریبا ۱۲ هزار و ۸۰۰ یورو) یک لباس سفارشی تهیه کرده و خود را به سگ تبدیل کرده است. 

این فرد که تنها با نام «توکو» شناخته می‌شود، در خیابان‌های توکیو یک دست لباس فوق واقع‌گرایانه می‌پوشد تا به رویای همیشگی خود یعنی تبدیل شدن به یک سگ جامه عمل بپوشاند.

در ویدئوهایی که در کانال شخصی‌ وی در یوتیوب منتشر شده است، آقای توکو در لباس سگ و در حال غلت زدن روی زمین دیده می‌شود. انسان‌ها در تصاویر با کنجکاوی به او نگاه می‌کنند و سگ‌های دیگر نیز البته برای تعامل کمی گیج و مردد به نظر می‌رسند.

آخرین ویدئوی وی از بیرون آمدن با لباس سگ در انظار عمومی، شش میلیون بازدیدکننده داشته است و بیش از ۴۰ هزار نفر صفحه او را دنبال می‌کنند.

آقای توکو سال گذشته یک شرکت ژاپنی به نام «زپت» (Zeppet) را، که برای ساخت مجسمه‌ها و مدل‌های فیلم شهرت دارد، برای دوخت این لباس به خدمت گرفت. این شرکت لباس حیوان‌نما را در ۴۰ روز ساخته است.

آقای توکو در این باره می‌گوید: «چهارپایان و به خصوص چهارپایان مهربان حیوانات مورد علاقه من هستند. در میان آنها فکر می‌کردم یک حیوان بزرگ‌تر که نزدیک به جثه‌ام باشد بهتر است، بنابراین تصمیم گرفتم تا یک سگ شوم.»

او با اشاره به اینکه این کار تحقق «آرزویی دیرینه» بوده است، اضافه کرد: «آیا رویاهای کودکی خود را به یاد می‌آورید؟ شما می‌خواهید مثلا یک قهرمان یا یک جادوگر باشید. من یادم می‌آید در کتاب یادگاری فارغ‌التحصیلی‌ام نوشته بودم می‌خواهم سگ بشوم و بیرون قدم بزنم.»

اما از بین تمام نژادهای سگ، چرا وی یک سگ «کولی» (سگ گله درشت‌اندام و موبلند اسکاتلندی) را انتخاب کرده است؟ او می‌گوید: «دلیل‌اش این است که وقتی لباس را می‌پوشم، واقعی به نظر می‌رسد.»

YouTube - “I Want To Be An Animal”
انسان سگ‌نما در ژاپنYouTube - “I Want To Be An Animal”

البته همان‌طور که انتظارش هم می‌رفت، توکو از زمان انتشار ویدیوهایش در رسانه‌های اجتماعی با واکنش‌های منفی بسیاری روبرو شده است. برخی می‌گویند که او به دلیل اختلال روانی باید به دنبال درمان باشد، در حالی که برخی دیگر از علاقه عجیب وی به عنوان یک «فتیش» یاد می‌کنند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

توکو در پاسخ به این نظرات گفته است که این یک فتیش نیست: «فقط ناراحتم که مردم می‌توانند چنین فکری بکنند. من حیوانات را دوست دارم و از بازی کردن همچون یک سگ کولی لذت می‌برم.»

او اضافه کرد: «این سرگرمی من است، بنابراین ادامه خواهم داد. این باعث خوشحالی من و دیگران می‌شود.»

گزارش مشخص نکرده است که آیا توکو بعد از گفتن این جمله یک دور هم روی زمین غلت زده است یا خیر.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

از بیماری مرموز جدیدی که بین سگ‌ها شیوع پیدا کرده است چه می‌دانیم؟

سگ رئیس‌ جمهوری مولداوی دست همتای اتریشی صاحبش را گاز گرفت

کاوشگر ماه از سومین «شب یخبندان قمری» نیز جان سالم به در برد