عکس دوران بارداری مرد تراجنسیتی روی جلد مجله بریتانیایی جنجالی شد

عکس روی جلد مجله بریتانیایی
عکس روی جلد مجله بریتانیایی Copyright مجله گلامور
نگارش از یورونیوزفارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

انتشار عکس لوگان براون، مرد تراجنسیتی ۲۷ ساله دو هفته قبل از زایمانش بر روی جلد شماره ژوئن مجله بریتانیایی گلامور(Glamour) جنجالی شد.

آگهی

مجله زنان بریتانیا که شماره ماه ژوئن خود را به والدین همجنسگرا و تراجنسیتی اختصاص داده است؛ با انتشار عکس لوگان نوشته است: «ترنس، باردار، مفتخر»

روی جلد این مجله، لوگان براون کنشگر و نویسنده تراجنسیتی در حالی که برهنه ایستاده و کت و شلواری روی بدنش نقاشی شده و شکم حامله‌اش کاملا مشخص است، نشان داده شده است. این مجله همزمان با آغاز ماه «افتخار» دگرباشان جنسی این عکس را منتشر کرده است.

انتشار این عکس منجر به واکنش‌های ترنس-هراسی در صفحه اینستاگرام گلامور شد تا جایی که این مجله تصمیم گرفت بخش نظرات را مسدود کند. اما لوگان براون به این موج نفرت در شبکه‌های اجتماعی عادت کرده است.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید 

او در مصاحبه طولانی خود با گلامور از وجود افرادی که همیشه در کامنت‌ها به وی حمله می‌کنند می‌گوید: « این افراد حرف‌هایی را به صورت آنلاین به من می‌زنند که احتمالا هرگز آن‌ها را رودررو با من نخواهند گفت.»

وی در بخش دیگری گفت: «من یک مرد باردار تراجنسیتی هستم. وجود دارم. بنابراین مهم نیست دیگران چه می‌گویند. من به معنای واقعی کلمه یک شاهد زنده هستم.»

زایمان سخت اما موفقیت‌آمیز

لوگان براون که از ماه مارس، تجربه منحصر به فرد خود را به عنوان یک مرد باردار در اینستاگرام و تیک تاک به اشتراک گذاشته است، در اواسط ماه مه دختری به نام نوا را به دنیا آورد. زایمان او آسان نبوده و سزارین لازم بود، اما اکنون حال پدر و دخترش خوب است.

لوگان براون در این مصاحبه همچنین مشکلاتی را که در طول پیگیری پزشکی‌اش با مراقبینی که به این وضعیت عادت نداشتند، بازگو می‌کند.

او می‌گوید: «من فکر می‌کنم برای برخورد با افرادی چون ما کارکنان باید آموزش ببینند. این باید اجباری باشد زیرا ما وجود داریم و به بیمارستان می رویم.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تحقق احتمال یک در ۵۰ میلیون؛ زن آمریکایی در هر دو رحم خود باردار شد

مسابقه زنان برای بزرگ‌ترین شکم باردار؛ عجیب و جالب یا احمقانه و بی‌مورد؟

عاملان شایعه مرد بودن بانوی اول فرانسه محاکمه می‌شوند