شکایت خانواده مایکل شوماخر از یک مجله آلمانی به دلیل انتشار گفت‌وگویی توسط هوش مصنوعی

عکس مایکل شوماخر، راننده فراری فرمول یک، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در سائوپائولو، برزیل ۱۹ اکتبر ۲۰۰۶ .
عکس مایکل شوماخر، راننده فراری فرمول یک، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در سائوپائولو، برزیل ۱۹ اکتبر ۲۰۰۶ . Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مجله آلمانی «دی اکتوئل» در آخرین نسخه خود تیتری با عنوان «اولین گفت‌وگوی مایکل شوماخر» با تصویری که او را در حال خندیدن نشان می‌داد روی جلد اول مجله منتشر کرد. اما در صفحات داخلی نوشته شده که این نقل قول‌های فرضی یک هوش مصنوعی است. خانواده این قهرمان فرمول یک قصد دارند از این مجله شکایت کنند.

آگهی

خانواده مایکل شوماخر قصد دارند از یک هفته نامه آلمانی به دلیل انتشار گفت‌وگویی که توسط هوش مصنوعی نوشته شده است شکایت کنند.

مجله آلمانی «دی اکتوئل» در آخرین نسخه خود تیتری با عنوان «اولین گفت‌وگوی مایکل شوماخر» با تصویری که او را در حال خندیدن نشان می‌داد روی جلد مجله منتشر کرد. اما در صفحات داخلی نوشته شده که این نقل قول‌های فرضی یک هوش مصنوعی است.

سخنگوی خانواده شوماخر، روز چهارشنبه اعلام کرد این خانواده در حال اقدامات قانونی در این زمینه است.

آقای شوماخر که قهرمان هفت دوره از مسابقات فرمول یک جهان است از دسامبر ۲۰۱۳ در انظار عموم دیده نشده است. او حدود ۱۰ سال پیش که با خانواده‌اش برای اسکی به کوه‌های آلپ فرانسه رفته بود دچار حادثه شد و مغزش آسیب دید.

از آن زمان به بعد اطلاعات کمی در مورد وضعیت این راننده آلمانی به بیرون درز پیدا کرد. خانواده آقای شوماخر علت آن را حفظ حریم خصوصی او و خانواده عنوان کرده‌اند.

کورینا شوماخر همسر این قهرمان فرمول یک در مستندی در سال ۲۰۲۱ گفته است: «ما با هم در خانه زندگی می‌کنیم و مراحل درمان را همانجا انجام می‌دهیم تا او خانواده و پیوندی را که بینمان هست، احساس کند. ما هر کاری برای بهتر شدن مایکل و راحتی او انجام می‌دهیم».

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید 

او در بخش‌های دیگری از این مستند گفته است: « همانطور که مایکل می‌گفت حریم خصوصی باید همیشه خصوصی باقی بماند. برای من بسیار مهم است که او بتواند تا حد امکان از زندگی خصوصی خود لذت ببرد. مایکل همیشه از ما محافظت می‌کرد و اکنون ما از مایکل محافظت می‌کنیم».

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

یکی از آهنگ‌های ناتمام گروه بیتلرز پس از ۴۳ سال با کمک هوش مصنوعی نهایی شد

چگونه افترا و انتشار دروغ‌های انتخاباتی منجر به طرح شکایت علیه فاکس‌نیوز شد؟

شکایت یک زن از مایک تایسون؛ «او به من در خودروی لیموزینش تجاوز کرد»