کارشناسان تلویزیون دولتی روسیه نتایج احتمالی پیروزی در جنگ هسته‌ای با غرب را بررسی کردند

آزمایش موشکی روسیه (عکس از آرشیو)
آزمایش موشکی روسیه (عکس از آرشیو) Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تلویزیون دولتی روسیه از زمان آغاز تهاجم نظامی این کشور به اوکراین بارها برنامه‌هایی با محوریت تبلیغات سیاسی مورد نظر کرملین پخش کرده است.

آگهی

کارشناسان یک شبکه دولتی روسیه در جریان برنامه‌ای تلویزیونی به بحث در مورد حکمرانی این کشور بر جهان پس از جنگ هسته‌ای با کشورهای غربی پرداختند.

مجری این برنامه بارها بر لزوم گسترش جنگ در پی تداوم درگیری‌ها بین ارتش روسیه و نظامیان اوکراین تاکید کرد. یکی از مشاوران ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه هشدار داده است که تلاش احتمالی اوکراین برای بازپس‌گیری شبه جزیره کریمه به استفاده مسکو از سلاح هسته‌ای منجر خواهد شد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

ولادیمیر سولوویف، مجری برنامه تلویزیون دولتی روسیه مدعی شد که کشورهای غربی برای جنگ جهانی هسته‌ای آماده می‌شوند و مسکو باید رویکردی تهاجمی‌تر اتخاذ کند. وی همچنین از لزوم آموزش و تربیت نسل جدیدی از رهبران اروپایی که با روسیه همراهی دارند سخن گفت. 

روسیه در سال ۲۰۱۴ با اشغال کریمه این شبه‌جزیره را به خاک خود ملحق کرد. از تلاش احتمالی اوکراین برای بازپس‌گیری کریمه به عنوان خط قرمز مسکو یاد می‌شود. این در حالی است که بنا به برخی از گزارش‌ها نظامیان اوکراین از هفته‌ها پیش خود را برای عملیات گسترده تهاجمی در شرق این کشور آماده می‌کنند.  

تلویزیون دولتی روسیه از زمان آغاز تهاجم نظامی این کشور به اوکراین بارها برنامه‌هایی با محوریت تبلیغات سیاسی مورد نظر کرملین پخش کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بولتون: سلاح‌های هسته‌ای آمریکا برای مهار تهدید‌های کره شمالی در کره جنوبی مستقر شود

لاوروف در جایگاه «رئیس شورای امنیت»؛ تاکید روسیه بر چندجانبه گرایی و انتقادات گسترده کشورهای غربی

همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید