«جانی دپ» در نقش لویی پانزدهم در جشنواره فیلم کن به سینما بازمی‌گردد

جانی دپ در نقش لوئی پانزدهم در فیلم «محبوب»
جانی دپ در نقش لوئی پانزدهم در فیلم «محبوب» Copyright WHY NOT PRODUCTIONS
Copyright WHY NOT PRODUCTIONS
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جشنواره فیلم کن امسال از ۱۶ تا ۲۸ می برگزار می‌شود. در حال حاضر فیلم‌های مهم هالیوود در صدر فهرست قرار دارند. جانی دپ با یک درام فرانسوی مربوط به قرن هجدهم به سینما بازمی‌گردد. او در این فیلم نقش «شاه لویی پانزدهم» را بازی کرده است. این فیلم قرار است در افتتاحیه جشنواره فیلم کن پخش شود.

آگهی

جانی دپ با یک درام فرانسوی مربوط به قرن هجدهم به سینما بازمی‌گردد. او در این فیلم نقش «شاه لویی پانزدهم» را بازی کرده است. این فیلم قرار است در افتتاحیه جشنواره فیلم کن پخش شود.

فیلم «ژان دو بری» یا «محبوب» توسط کارگردان فرانسوی «مایوین» ساخته می‌شود. او همچنین در نقش اصلی به عنوان زن مشهور قرن هجدهم که می‌خواهد خود را به پادشاه نزدیک کند هم در این فیلم بازی کرده است. 

دپ در این فیلم فرانسوی صحبت خواهد کرد و این اولین باری است که این بازیگر در طول تولید یک فیلم این کار را انجام خواهد داد. 

این فیلم اولین نقش مهم دپ در سه سال اخیر از زمان محاکمه پر حاشیه او با همسرش امبر هرد به دلیل آزار و اذیت فیزیکی او است. آخرین نقش مهم جانی دپ در فیلم «میناماتا» به کارگردانی «اندرو لویتاس» بوده است. 

فیلم «ژان دو بری» یا «محبوب»، ششمین فیلم مایوین است و در اولین شب جشنواره فیلم کن در ۱۶ می نمایش داده می‌شود. طبق معمول فیلم شب افتتاحیه در همان روز در سراسر سینماهای فرانسه اکران خواهد شد. 

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

جشنواره فیلم کن امسال از ۱۶ تا ۲۸ می برگزار می‌شود. در حال حاضر فیلم‌های مهم هالیوود در صدر فهرست قرار دارند. فیلم‌هایی از جمله «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» و فیلم «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی اسکورسیزی با بازی لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو در لیست جشنواره فیلم کن دیده می‌شوند. 

لیست کامل فیلم‌ها در تاریخ ۱۳ آوریل نهایی می‌شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

حواشی فیلم «اوپنهایمر»؛ از ضبط انفجار بمب اتمی بدون فناوری کامپیوتری تا صحنه بحث‌برانگیز رابطه جنسی

خداحافظ کرونا؛ تصاویری از جشنواره فیلم کن با حضور پرشمار سینماگران ایرانی

آلبوم عکس از شب آخر جشنواره کن ۲۰۲۳؛ از فرش قرمز اختتامیه تا اهدای جوایز