رونمایی از وصیت سلطان فوتبال؛ ۳۰ درصد از میراث پله به چه کسی می رسد؟

pele
pele Copyright JACQUES BRINON/AP1998
نگارش از یورونیوز
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ستاره فوتبال برزیل که در ۲۹ دسامبر ۲۰۲۲ در ۸۲ سالگی درگذشت هفت فرزند دارد که آنها را در طول حیاتش به رسمیت شناخته است.

آگهی

خبرگزاری فرانسه می گوید بیش از ۳۰ درصد از دارایی های پله طبق وصیت او به همسرسوم و دختر این زن می رسد. پله در دسامبر گذشته در ۸۲ سالگی درگذشت.

همسر سوم پله، مارسیا سیبله آئوکی است. به جز این زن و دخترش، پله هفت فرزند دیگر نیز دارد که املاک و اموال ستاره برزیلی را به ارث خواهند برد.

وکیل خانواده پله می گوید به این ترتیب خانه ای که پله در اواخر عمرش در سائوپائولو در آن زندگی می کرد، به عنوان بخشی از ارثیه به همسر سوم او می رسد. 

همچنین درباره برند تجاری «پله» و دیگر دارايی های پله، بدلیل عدم محاسبه دقیق از سوی دفتر وکالت معلوم نیست هر کدام از ورثه چه میزانی ارث می برند. 

به گفته وکیل پله همچنین امکان دارد که پای دختر دیگری نیز به بازی ارث و میراث باز شود. این دختر ادعا کرده که پدرش پله است اما همه چیز به آزمایش های «دی ان ای» و پزشکی قانونی بستگی خواهد داشت. می کینیل، وکیل خانواده پله می گوید درباره این دختر «چیز زیادی نمی داند» جز اینکه «او در برزیل برای جستجوی پدرش اقدام قانونی کرده است.» این دختر برزیلی است.

ادسون آرانتوس دوناسیمنتوس ملقب به پله بارها در دوران حیاتش احتمال بارداری «زنانی که با آنها رابطه داشته» پرده برداشت. او یکبار در مصاحبه ای گفت که «روابط زیادی را با برخی از زنان هوادار خود تجربه کرده است».

روابطی که در برخی موارد به باردارشدن انجامیده است. پله که در ۲۹ دسامبر گذشته در اثر سرطان در سائوپائولو درگذشت سه بار ازدواج کرد و در طول دوران حیات خود ۷ فرزند را برسمیت شناخت. از اولین ازدواج او در سال ۱۹۶۶، سه فرزند بدنیا آمدند. دو دختر و یک پسر. یک دختر دیگر نیز در سال ۱۹۶۸ بدنیا آمد که پله او را در سال ۲۰۰۲ برسمیت شناخت.

از دومین پیوند او در سال۱۹۹۴، دوقلوها به دنیا آمدند. او همچنین پدر دختری است که در سال ۱۹۶۴ از رابطه عاشقانه با مستخدم خانه اش بدنیا آمد. پله این دختر را به رسمیت نشناخت تا این که در سال ۱۹۹۶ دادگاهی در برزیل خواستار به رسمیت شناخته شدن این دختر از سوی پله شد.

ستاره فوتبال برزیل نهایتا در سال ۲۰۰۶ با مارسیا سیبله آئوکی ازدواج کرد. زنی تاجر که خود یک دختر داشت اما هیچگاه از پله باردار نشد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

واکنش‌ها به اسطوره فوتبال جهان؛ «پله رفته است اما جادویش باقی می‌ماند»

پله، بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل و جهان درگذشت

«پنهان شدن» بولسونارو در سفارت مجارستان باعث احضار سفیر از سوی مقامات برزیل شد