عربستان به هر قیمتی در پی جذب کریستیانو رونالدو؛ رئیس فدراسیون سعودی: تسلیم نمی‌شویم

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو Copyright AP Photo
نگارش از مریم عباسی‌زاده
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

گفته می‌شود النصر و الهلال اخیرا با رقم‌های نجومی سعی در به خدمت گرفتن این ستاره ۳۷ساله را داشتند. با این وجود رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، یاسر المسهل معتقد است که سال آینده پیشنهادهای بیشتری از طرف باشگاه‌های عربستانی به رونالدو ارائه خواهد شد.

آگهی

به گفته رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، این کشور از تلاش برای جذب کریستیانو رونالدو به لیگ باشگاهی خود دست نخواهد کشید. ظاهرا پیشنهادهای «دندان گیر» دو باشگاه متمول عربستانی به ذائقه ملی پوش پرتغالی خوش نیامده و آن ها را رد کرده است. 

گفته می‌شود النصر و الهلال اخیرا با رقم‌های نجومی سعی در به خدمت گرفتن این ستاره ۳۷ ساله را داشتند. رقمی که برخی رسانه‌ها برای دو فصل ۲۱۱ میلیون پوند اعلام کرده بودند. رونالدو در صورت قبول چنین پیشنهادی دستکم هفته ای ۲ میلیون پوند فقط بابت بازی در این باشگاه‌ها دستمزد می‌گرفت.

 این اعجوبه فوتبال از بازی در منچستریونایتد راضی نیست و بارها با مسئولان باشگاه در این‌باره صحبت کرده اما تا به امروز برای پیدا کردن مقصد بعدی خود موفق نشده است. با ‌وجود اینکه در اوایل تابستان امسال باشگاه هایی نظیر چلسی، ناپولی و اتلتیکومادرید برای جذب رونالدو ابراز تمایل کردند اما تنها پیشنهادهای ملموس برای استخدام این ملی‌پوش پرتغالی، از سوی باشگاه‌های الهلال و النصر عربستان مطرح شد.

با این وجود رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، یاسر المسهل معتقد است که سال آینده پیشنهادهای بیشتری از طرف باشگاه‌های عربستانی به رونالدو ارائه خواهد شد.

این مهاجم ۳۷ ساله که هنوز یکسال با «منچستریونایتد» قرارداد دارد پیش تر در ماه ژوئن به مسئولان باشگاه گفته بود که می‌خواهد به باشگاهی برود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. او که «به‌دلایل خانوادگی» تیم را در اردوی تمرینی تایلند و استرالیا پیش از آغاز فصل همراهی نکرده بود این روزها هم در بین «شیاطین سرخ » حال و روز خوبی ندارد و سویاریک تن هاگ، سرمربی در این چند هفته شروع فصل کمتر به او مجال بازی داده است.

به فیسبوک یورونیوز فارسی بپیوندید 

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رونالدو از رکورد ۸۰۰ گل عبور کرد؛ مربی منچستر از سمت خود استعفا داد

عربستان سعودی برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

بلینکن بار دیگر در خاورمیانه؛ وزیر خارجه آمریکا برای آتش‌بس در غزه رایزنی می‌کند