نخستین جام فصل برای لیورپول؛ شاگردان کلوپ با شکست سیتی، قهرمان جام خیریه انگلستان شدند

لیورپول قهرمان جام خیریه انگلستان
لیورپول قهرمان جام خیریه انگلستان Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تیم فوتبال لیورپول انگستان با شکست ۳-۱ منچستر سیتی فاتح جام خیریه انگلستان شد.

آگهی

تیم فوتبال لیورپول موفق شد با شکست منچستر سیتی نخستین جام قهرمانی فصل را به خود اختصاص دهد. 

در چارچوب دیدار جام خیریه میان دو تیم منچستر سیتی و لیورپول، قرمز پوشان موفق شدند در دیداری تماشایی و با نتیجه ۳-۱ حریف خود را شکست دهند. 

این مسابقه که هر سال و بین قهرمان لیگ برتر و جام حذفی انگلستان FA Cup برگزار می‌شود روز یکشنبه ۳۰ ژوئيه و در ورزشگاه کینگ پاور، ورزشگاه اختصاصی باشگاه لستر سیتی برگزار شد. 

نخستین گل این مسابقه را ترنت آلکساندر آرنولد، مدافع لیوپول در دقیقه ۲۱ و با ضربه‌ای از راه دور وارد دروازه سیتی کرد. شوت آرنولد البته در بین راه به سر ناتان آکه مدافع آبی‌پوشان برخورد کرد و سپس وارد دروازه شد. شاگردان پپ گواردیولا که نمی‌خواستند در نخستین رقابت فصل مغلوب رقیب سفت و سخت چند سال اخیر خود شوند در ادامه تلاش‌های بسیاری کردند تا دروازه قرمزپوشان را بازکنند اما تا پایان ۴۵ دقیقه نخست دیگر هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. 

در نیمه دوم و با شدت‌گیری حملات سیتی، در دقیقه ۷۰ خولین آلوارز، خرید جدید منچستری‌ها موفق شد از شلوغی جلوی دروازه استفاده و گل تساوی را وارد دروازه شاگردان یورگن کلوپ کند. 

اما لیورپولی‌ها که در فصل گذشته لیگ را به سیتی واگذار کرده بودند، برای انتقام به میدان آمده بودند و با ادامه حملات خود بالاخره توانستند در دقیقه ۸۳ و از روی نقطه پنالتی به گل دوم برسند. ادرسون هرچند جهت ضربه محمد صلاح را درست تشخیص داد اما در نهایت توپ از خط دروازه رد شد تا قرمز پوشان ۲-۱ جلو بیفتند. 

بازیکنان منچستر سیتی که در دقایق پایانی برای جبران گل خورده به آب و آتش می‌زدند در دقیقه ۹۴ بار دیگر غافلگیر شدند و این بار خرید لیورپول یعنی داروین نونیز روی پاس محمد صلاح قرمزها را به گل سوم رساند. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

در ادامه تلاش‌های شاگردان پپ بی‌نتیجه باقی ماند و این مسابقه با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. حالا در حالی که کمتر از یک هفته دیگر به شروع رقابت‌های لیگ برتر جزیره باقی مانده، شاگردان یورگن کلوپ با این پیروزی برای منچستر سیتی و پپ گودردیولا خط و نشان کشیدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

حوادث فینال لیگ قهرمانان؛ وزیر ورزش فرانسه: لیورپول هوادارانش را در طبیعت رها کرده بود

رئال مادرید با شکست لیورپول برای چهاردهمین بار فاتح لیگ قهرمانان شد

صعود سیتی و رئال به جمع ۴ تیم برتر اروپا؛ بازگشت پپ به نیمه نهایی