تصاویر منتشر شده از یونیفرم تازه نیروهای چچنی با شعار «پیش به سوی کی‌یف»

 اهتزاز پرچم روسیه از سوی نیروهای چچنی پس از تصرف شهر لیسیچنسک در اوکراین
اهتزاز پرچم روسیه از سوی نیروهای چچنی پس از تصرف شهر لیسیچنسک در اوکراین Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تصاویر منتشر شده از نیروهای چچنی نشان می‌دهد که آنها یونیفرم‌ تازه‌ای به تن کرده‌اند که شعار «پیش‌ به‌ سوی کی‌یف» بر روی آن درج شده است.

آگهی

تصاویر منتشر شده از نیروهای چچنی نشان می‌دهد که آنها یونیفرم‌ تازه‌ای به تن کرده‌اند که شعار «پیش‌ به‌ سوی کی‌یف» بر روی آن درج شده است. 

این تصاویر در گروزنی فیلمبرداری شده است؛ جایی که ماموران امنیتی عضو پلیس ویژه چچن در حال انجام تمرینات آمادگی نظامی بوده‌اند. 

پیشتر، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری چچن از اعزام نیروهای چچنی برای مشارکت در جنگ اوکراین خبر داده بود. او سه هفته پیش نیز با انتشار عکسی در کانال تلگرام خود از حضور نیروهای چچنی در اشغال شهر لیسیچنسک خبر داده بود. 

معاون رئیس ستاد نیروی زمینی اوکراین نیز اخیرا اعلام کرده بود که اگر نیروهای روسی کنترل کامل مناطق شرقی دونتسک و لوهانسک را به دست گیرند، احتمالا حمله دوباره‌ای را به کی‌یف ترتیب خواهند داد. همزمان سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نیز از هدف نهایی حمله نظامی کشورش مبنی بر ساقط کردن حکومت اوکراین پرده برداشت. 

نیروهای روسی در هفته‌های نخست حمله نظامی به اوکراین، یورش ناموفقی را برای تصرف پایتخت اوکراین داشتند که پس از عقب‌نشینی آنها مقام‌های نظامی اوکراین از به جا ماندن یونیفرم‌های ویژه‌ای که نشان می‌داد برای برگزاری رژه پیروزی در کی‌یف طراحی شده، خبر دادند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تسلیحات تازه دوربرد اوکراین آغازگر فصل تازه‌ای در جنگ با روسیه

آمریکا تحریم‌هایی را علیه رئيس‌جمهوری منطقه خودمختار چچن وضع کرد

ده‌ها کشته و زخمی در حمله موشکی به چرنیهیف؛اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها گاز اشک‌آور بکار می‌برد