سقوط هواپیما روی راه‌آهن؛ خلبان پیش از برخورد قطار نجات داده شد

برخورد قطار سریع السیر به هواپیما در لس آنجلس
برخورد قطار سریع السیر به هواپیما در لس آنجلس Copyright رویترز
Copyright رویترز
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اداره پلیس لس آنجلس با انتشار تصاویر دوربین متصل به لباس ماموران خود در حین عملیات نجات در یک پست توئیتری از آن‌ها واکنش سریع و قهرمانانه تقدیر کرده است.

آگهی

نیروهای پلیس لس‌آنجلس موفق شدند خلبان مجروح هواپیمای کوچکی که روی ریل راه‌آهن سقوط کرده بود را درست لحظاتی قبل از برخورد قطار با این هواپیما نجات دهند.

این حادثه بعداز ظهر یکشنبه ۹ ژانویه در کالیفرنیای آمریکا رخ داد و دوربین‌ها «معجزه آسا» بودن نجات خلبان را به تصویر کشیده اند. ماموران پلیس با اقدامی بموقع موفق شدند خلبان را که در لاشه هواپیمای خود گیر کرده بود، بیرون بکشند.

خلبان مجروح و ماموران پلیس هنگام برخورد قطار سریع السیر با لاشه هواپیما، تنها چند قدم با آن فاصله داشتند. شدت برخورد قطار با لاشه این هواپیمای کوچک به‌حدی بود که تکه های هواپیما به اطراف پرتاب شدند.

به گزارش رسانه‌های محلی این هواپیما به‌فاصله اندکی بعد از برخاستن از باند فرودگاه سقوط کرده بود و در حال حاضر حال عمومی مجروح رضایت‌بخش است.

اداره پلیس لس آنجلس با انتشار تصاویر دوربین متصل به لباس ماموران خود در حین عملیات نجات در یک پست توئیتری از واکنش سریع و قهرمانانه آنها تقدیر کرده است.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هواپیما حین فرود اضطراری در کاستاریکا از وسط نصف شد

روایتی از سقوط اف۳۵ آمریکایی؛ خلبان پس از فرود در حیاط خلوت یک منزل مسکونی درخواست آمبولانس کرد

حادثه دیگر برای یک فروند تیلت‌روتور آمریکایی؛ سه تفنگدار دریایی ایالات متحده کشته شدند