بامزه‌ترین عکس‌های حیوانات در سال ۲۰۲۱ میلادی

اثر اندی پارکینسون با عنوان «بیایید با هم برقصیم» عکسی خیره کننده از دو خرس پامچاتکا را نشان می دهد که در حال بازی وشاید دعوا با یکدیگرند.
اثر اندی پارکینسون با عنوان «بیایید با هم برقصیم» عکسی خیره کننده از دو خرس پامچاتکا را نشان می دهد که در حال بازی وشاید دعوا با یکدیگرند. Copyright ANDY PARKINSON
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جایزه اول برای بهترین عکس از نگاه داوران متعلق به کن جنسن بود که از یک میمون در یوننان چین گرفته شده. عنوان این عکس «اوه!» نام دارد. یک میمون ابریشمی طلایی که در وضعیتی نسبتا ناراحت کننده قرار گرفته است.

آگهی

برندگان مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش ۲۰۲۱ معرفی شدند. در این مسابقه بیش از ۷ هزار عکس از سراسر دنیا به نمایش گذاشته شد: از میمون ابریشمی طلایی گرفته تا ماهی گل خورک و راکون‌های کنجکاو.

جایزه اول برای بهترین عکس از نگاه داوران متعلق به کن جنسن بود که از یک میمون در یوننان چین گرفته شده است.  این عکس «اوه!» نام دارد. یک میمون ابریشمی طلایی که در وضعیتی نسبتا ناراحت کننده قرار گرفته است.

باهم نگاهی به عکس‌های منتخب مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش می‌اندازیم.

Ken Jensen
این عکس برنده جایزه عکاسی کمدی حیات وحش سال ۲۰۲۱ شده استKen Jensen

این اثر از کن جنسن «اوه!» نام دارد. موقعیتی که میمون در آن قرار گرفته چندان خوشایند به نظر نمی‌آید.

Andy PARKINSON
اندی پارکینسون تصویر این دو توله خرس را در حال بازی و دعوا با یکدیگر شکار کردAndy PARKINSON

اثر اندی پارکینسون با عنوان «بیایید با هم برقصیم» عکسی خیره کننده از دو خرس پامچاتکا را نشان می دهد که در حال بازی و دعوا با یکدیگرند. اما طور دیگری هم می توان به آن نگاه کرد: رقص دو خرس در میان رودخانه.

Chu Han Lin
ماهی گل خورکChu Han Lin

این اثر لین چو هان، عکاس تایوانی با عنوان «ببینید چه کسی بلندتر می‌پرد» جهش پرانرژی یک ماهی گل خورک را در تایوان به تصویر کشیده است. این ماهی منحصربفرد توانایی دو روز زندگی در خشکی را دارد.

Jan Piecha
راکون کوچولوها در گوش هم چه می گویند؟Jan Piecha

در میان فینالیست‌های این دوره، راکون‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفتند. عنوان این اثر یان پیچا، «رازها» نام دارد. ظاهرا این راکون‌ها رازهایی برای گفتن به یکدیگر دارند.

Nicolas de VAULX
این پنجره لعنتی چطوری باز میشه؟Nicolas de VAULX

این عکس از نیکلاس دی والکس «این پنجره لعنتی چطوری باز میشه؟» نام دارد . او در توضیح این عکس می‌گوید این راکون مدت زیادی برای باز کردن پنجره و ورود به خانه تلاش کرد؛ حالا یا از سر کنجکاوی، یا برای دزدیدن غذا!

Roland Kranitz
می گیرمت!Roland Kranitz

رولند کرانیتزعکاس این اثر است. یک سنجاب را می‌بینیم که به آغوش سنجابی دیگر می‌پرد. او درباره ثبت این تصویر می‌گوید: «من روزهای زیادی را در زیستگاه این حیوانات گذراندم؛ اما آنها هنوزهم من را شگفت‌زده می‌کنند.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

با دابی، بچه‌ خوک خاکی که در بریتانیا به دنیا آمده آشنا شوید

مجید سعیدی، عکاس ایرانی، پس از سه هفته حبس از زندان آزاد شد

عکاس‌خبرنگار رویترز در جریان پوشش درگیری‌های نیروهای افغانستان با طالبان کشته شد