کریستیانو رونالدو در دُبی دوباره به یوونتوس پیوست

تندیس مومی کریستیانو رونالدو در موزه مادام توسو شهر دُبی
تندیس مومی کریستیانو رونالدو در موزه مادام توسو شهر دُبی Copyright AFP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

موزه مادام توسو پس از مواجه شدن با انتقاد‌هایی که نخستین بازدید کنندگان نسبت به پیراهن «اشتباهیِ» کریستیانو رونالدو مطرح کرده بودند، قول دادند به زودی این خطا را برطرف کنند.

آگهی

موزه مادام توسو در شهر دُبی در حالی مجسمه کریستیانو رونالدو را به نمایش گذاشته که ستاره پرتغالی دنیای فوتبال همچنان پیراهن تیم سابقش را به تن دارد.

این موزه بریتانیایی که تندیس‌های مومی شخصیت‌های معروف و تاریخ‌ساز را نگهداری می‌کند و به معرض بازدید علاقمندان می‌گذارد به تازگی نخستین شعبه خود در جهان عرب را در شهر دُبی افتتاح کرد.

مسئولان این شعبه از موزه مادام توسو پس از مواجه شدن با انتقاد‌هایی که نخستین بازدید کنندگان نسبت به پیراهن «اشتباهیِ» کریستیانو رونالدو مطرح کرده بودند، قول دادند به زودی این خطا را برطرف کنند.

بنا به وعده مسئولان شعبه موزه مادام توسو در دُبی قرار است از این پس رونالدو به جای به تن داشتن پیراهن یوونتوس با پیراهن تیم باشگاهی جدید خود یعنی منچستریونایتد به نمایش گذاشته شود.

در بیانیه‌ای که این موزه منتشر کرد ضمن اشاره به «تغییر و تحولات سریع و پرشتاب در دنیای ورزش که با جابجایی بازیکنان نیزهمراه است» آمده است: «هواداران کریستیانو رونالدو به زودی از روزآمد شدن پیراهن تندیس مومیِ بازیکن محبوب خود مطلع خواهند شد و او را در پیراهن تیم جدیدش منچستریونایتد مشاهده خواهند کرد.»

شماری از پایگاه‌های خبری اینترنتی و رسانه‌های بریتانیایی و پرتغالی پیش‌تر با اشاره به اشتباه برگزار کنندگان موزه مادام توسو اعلام کرده بودند که رونالدو در این موزه همچنان پیراهن یوونتوس را به تن دارد که پس از سه فصل بازی با آن در سری‌آ تابستان امسال آنرا ترک کرد.

رونالدو ماه اوت در پی جدایی از یوونتوس، پس از گمانه‌زنی‌های بسیار سرانجام تیم سابق خود را برای ادامه دوران حرفه‌ای در فوتبال باشگاهی اروپا انتخاب کرد و با منچستر یونایتد قراردادی دو ساله بست.

قرارداد استخدام ستاره مشهور پرتغالی در لیگ برتر انگلیس یک «آپشن» ویژه برای امکان تمدید یکساله آن در پایان مدت تعیین شده در نظر گرفته شده است.

کریستیانو رونالدو که افتخار دریافت پنج توپ طلا را در کارنامه دارد و بسیاری از رکورد‌های جهانی و اروپایی را در فوتبال به نام خود ثبت کرده، نبوغ و استعداد خود را در این رشته ورزشی برای نخستین بار با پیراهن منچستر یونایتد در معرض دید علاقمندان و کارشناسان در جهان گذاشت.

او پیش‌تر طی سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ شش فصل در جمع شیاطین سرخ حضور داشت و گفته می‌شود الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد نقش مهمی در بازگشت وی داشته است.

توییتر یورونیوز فارسی را دنبال کنید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لیورپولی‌ها در دقیقه ۷ بازی با منچستر یونایتد رونالدوی غایب و سوگوار را تشویق کردند

یادبود جیمزباندها در موزهٔ مادام توسو

ویدئو؛ موزه مادام توسو لباس‌های مجسمه ترامپ را عوض کرد