پیروزی و بازگشت میلان به صدر جدول در ایتالیا در شب شکست سنگین منچستر در انگلستان

پیروزی آث میلان در مقابل ورونا در ورزشگاه سن‌سیرو
پیروزی آث میلان در مقابل ورونا در ورزشگاه سن‌سیرو Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شاگردان استفانو پیولی در نمایشی دیدنی موفق شدند، شکست ۲-۰ در نیمه نخست را به پیروزی ۳-۲ در پایان بازی تبدیل کنند و به صدر جدول سری‌آ فوتبال ایتالیا راه یابند.

آگهی

در شبی که اینتری‌ها در رم مغلوب لاتزیو شدند، تیم همشهری در میلان توانست شکست ۲-۰ را به پیروزی ۳-۲ تبدیل کند. 

در شب نخست هفته هشتم لیگ فوتبال ایتالیا، دو تیم قدرتمند لاتزیو و اینتر در پایتخت ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار نخستین دیدار سیمونه اینزاگی در مقابل شاگردان سابق خود در لاتزیو به شمار می‌رفت. 

اینتر که در این فصل با هدایت اینزاگی نتایج نسبتا خوبی گرفته بود در مقابل آبی پوشان لاتزیو حرف چندانی برای گفتن نداشت. اینتری‌ها در حالی که نیمه نخست را با پنالتی ایوان پریسیچ توانسته بودند با یک گل برتری به رختکن بروند، در نیمه مربیان مغلوب شاگردان ساری شدند. 

AP
لاتزیو موفق شد با نتیجه ۳-۱ اینتر را شکست دهدAP

آبی‌پوشان لاتزیو در ۴۵ دقیقه دوم، موفق شدند سه بار در دقایق ۶۴، ۸۱ و ۹۰ توسط چیرو ایموبیله از روی نقطه پنالتی، فیلیپه اندرسون و میلینکوویچ ساویچ دروازه اینتر را باز کنند. با این نتیجه لاتزیو توانست مجموع امتیازات خود را در این فصل به عدد ۱۴ برساند و تا رتبه پنجم جدول صعود کند. 

در مقابل اینتر با همان ۱۷ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رم ۱۵ امتیازی در رده سوم باقی ماند. 

اما هرچقدر شنبه شب برای اینتری‌ها بد یمن بود، شب خوشحالی نیمه قرمز شهر میلان بود. روسونری که با لشکری از مصدومان وارد مسابقه با ورونا شده بود در همان ابتدای بازی دروازه خود را باز شده دید. تیم مهمان در ادامه توانست یک بار دیگر هم در نیمه نخست دروازه میلان را باز کند تا دو تیم با نتیجه ۲-۰ به رختکن بروند. 

AP
خوشحالی بازیکنان میلان پس از شکست هلاس وروناAP

اما نیمه دوم، نیمه مربیان بود و استفانو پیولی توانست تیمش را در نمایشی کاملا متفاوت به میدان بفرستد. قرمز و مشکی پوشان در ۴۵ دقیقه دوم ۳ بار موفق شدند در دقایق ۵۹، ۷۶ و ۷۸ دروازه حریف را باز کنند. شاگردان پیولی ابتدا توسط اولیویه ژیرو و فرانک کسیه (از روی نقطه پنالتی) دروازه حریف را باز کردند. با به میدان آمدن زلاتان ابراهیموویچ، حملات میلان بازهم شدت گرفت و در نهایت این بازیکنان ورونا بودند که در دقیقه ۷۸ به اشتباه دروازه خود را باز کردند و ۳-۲ عقب افتادند.

در دقایق پایانی این مسابقه تلاش‌های دو تیم بی‌ثمر بود و در نهایت در شبی شیرین برای میلان، روسونری توانست بار دیگر به صدر جدول رقابت‌های لیگ سری آ ایتالیا برسد. میلانی‌ها در حال حاضر از ۸ بازی صاحب ۲۲ امتیاز هستند و ناپولی با ۱ بازی کمتر و ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است. 

شکست سنگین یونایتد در شب صدرنشینی چلسی

در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلستان، تیم فوتبال چلسی توانست در مقابل برنتفورد با تک گل دقیقه پایانی نیمه اول چیلول به برتری ۱-۰ دست یابد. 

شاگردان توخل با این نتیجه موفق شدند به نوزدهمین امتیاز خود در ۸ بازی دست یابند و بالاتر از لیورپول ۱۸ امتیازی در صدر جدول قرار گیرند.

AP
شاگردان توماس توخل توانستند با پیروزی در مقابل برنتفورد به صدر جدول راه یابندAP

لیورپولی‌ها عصر شنبه موفق شدند در نمایشی بی‌نقص با ۵ گل حریف خود واتفورد را شکست دهند. گل‌های شاگردان یورگن کلوب را در این مسابقه روبرتو فیرمینیو ۳ بار، محمد صلاح و سادیو مانه به ثمر رساندند. 

اما در دیگر مسابقه مهم هفته لیگ برتر انگلستان، منچستر یونایتد در شبی که کریستیانو رونالدو را ۹۰ دقیقه در زمین داشت با نتیجه ۴-۲ در مقابل لستر سیتی شکست خورد. رونالدو که اخیرا نسبت به تعویض شدن خود در بازی‌ها اعتراض کرده بود در طول ۹۰ دقیقه هیچ نقش موثری در مسابقه نداشت و در هیچ‌یک از گل‌های این مسابقه هم نقش نداشت. 

گل‌های یونایتدها را در این مسابقه گرینوود و رشفورد در دقایق ۱۹ و ۸۲ به ثمر رساندند. در مقابل یاران کسپر اشمایکل موفق شدند در دقایق ۳۱، ۷۸، ۸۳ و ۹۰ توسط تیلمانس، سویونچو، واردی و داکا دروازه سرخ‌پوشان منچستری را باز کنند. شاگردان سولسشر با این شکست با ۱۴ امتیاز در رده پنجم قرار گرفتند. 

AP
کریس رونالدو ۹۰ دقیقه در زمین حاضر بود و بدون اینکه نقشی در مسابقه داشته باشد، شاهد شکست ۴-۲ تیمش بودAP

در شبی که نیمه قرمز شهر منچستر مغموم بود، سیتی‌زن‌ها توانستند با پیروزی ۲-۰ در مقابل برنلی به پیروزی دست یابند. گل‌های این مسابقه را برناردو سیلوا و کوین دی‌بروینه به ثمر رساندند. شاگردان گواردیولا با کسب این ۳ امتیاز موفق شدند ۱۷ امتیازی شوند و پس از چلسی و لیورپول در رده سوم جدول لیگ برتر انگلستان قرار گیرند. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

طوفان میلان با زلاتان، فاجعه لیورپول با آلیسون

بازگشت «خدا» به میلان؛ زلاتان سومین قهرمانی را برای آث میلان به ارمغان خواهد آورد؟

سر بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس، در ۸۶ سالگی درگذشت