رویدادهای خشونت‌بار در شهری کوچک در گرینلند باعث ممنوعیت فروش مشروبات الکلی شد

شهر تاسیلاک در گرینلند
شهر تاسیلاک در گرینلند Copyright Canva
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مسئولان بهداشتی تاسیلاک گفته‌اند که ظرفیت بخش بهداشت و درمان این شهر برای رسیدگی به موارد مسمومیت بر اثر مصرف الکل تکمیل شده است.

آگهی

مقامات شهر تاسیلاک در شرق گرینلند فروش مشروبات الکلی را به دنبال دریافت گزارش‌هایی از چند رویداد «نامتعارف» به مدت دو هفته ممنوع کردند.

به گفته مسئولان تاسیلاک ممنوعیت فروش مشروبات الکلی به دلیل افزایش ناگهانی رفتارهای خشونت‌آمیز صورت می‌گیرد. گزارش‌های دریافتی از سوی پلیس تاسیلاک طی روزهای گذشته از وقوع ۱۵ مورد درگیری خانوادگی، دو مورد خودکشی، چهار مورد تهدید به خودکشی و شش مورد واقعه خشونت‌بار دیگر حکایت داشت. 

این در حالی است که مسئولان بهداشتی تاسیلاک گفته‌اند که ظرفیت بخش بهداشت و درمان این شهر برای رسیدگی به موارد مسمومیت بر اثر مصرف الکل تکمیل شده است. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

شهر تاسیلاک کمتر از دو هزار نفر جمعیت دارد و در ناحیه سرمرسوک در ساحل شرقی گرینلند واقع شده است. مقامات سرمرسوک گفته‌اند که مسئولان بهداشتی تاسیلاک درخواست ممنوعیت دو هفته‌ای فروش مشروبات الکلی را ارائه کرده بودند. 

به گفته مسئولان محلی ممنوعیت فروش مشروبات الکلی در تاسیلاک در صورت کاهش رویدادهای خشونت‌بار روز ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) پایان می‌یابد. مقامات گرینلند همچنین اخیرا تدابیر اجتماعی جدیدی را برای کاهش خشونت‌ها در تاسیلاک به اجرا گذاشته‌اند. 

در همین راستا یک مرکز رسیدگی به معضلات خانوادگی و یک مرکز ویژه امور جوانان اخیرا در تاسیلاک افتتاح شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

گرینلند؛ جوانان اسکیمو برای تجدید هویت و علیه بزهکاری وارد عمل می‌شوند

۴۴۰ میلیارد تن از توده‌های یخ‌ گرینلند تا پایان تابستان آب می‌شوند

آدامس جویده شده معمای قتل یک زن جوان را پس از چهار دهه در آمریکا حل کرد