سامسونگ از دو مدل گوشی تاشوی خود رونمایی کرد

گوشی‌های جدید تاشوی سامسونگ
گوشی‌های جدید تاشوی سامسونگ Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اگر می‌خواهید گوشی جدید و تاشوی هوشمند سامسونگ را داشته باشید، باید دست‌کم ۹۹۹ دلار برای آخرین مدل تلفن همراه این شرکت کره‌ای هزینه کنید.

آگهی

سامسونگ از دو مدل گوشی جدید تاشوی خود رونمایی کرد که در برابر آب مقاوم هستند و صفحه نمایش‌های بادوام‌تری دارند.

این شرکت کره‌ای روز چهارشنبه با اعلام این مطلب نام این مدل گوشی جدید را گلکسی Z fold3 و همچنین Z Flip3 معرفی کرد. گوشی‌هایی که نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر این شرکت ظریف‌تر هستند. قرار است پیش‌خرید این گوشی‌های جدید در ایالات‌متحده، اروپا و کره جنوبی از اواخر این ماه آغاز شود.

رونمایی این گوشی‌های جدید به ویژه از آن جهت اهمیت دارد که شرکت تولیدکننده گوشی‌های تلفن همراه شیائومی در سالهای اخیر بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص داده و در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ مقام دوم در این بازار را کسب کرده است.

گوشی فیلیپ ۳ سامسونگ که یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی دارد از قیمت ۹۹۹ دلار آغاز می‌شود و نوع ارزان‌تر مدل‌های جدید است. Fold3 که صفحه نمایش بزرگ‌تر ۷.۶ اینچی دارد گرانتر قیمت‌گذاری شده و کاربران برای داشتن این گوشی زیبا باید دست‌کم ۱۷۹۹ دلار هزینه کنند.

AP Photo
گوشی گلکسی فولد ۳ که قیمت آن از ۹۹۹ دلار شروع می‌شودAP Photo

سرپرست بخش موبایل شرکت سامسونگ در خصوص این گوشی‌های جدید می‌گوید: «سامسونگ بار دیگر در حال بازتعریف امکانات خود با با تلفن‌های هوشمند تاشو است که به کاربران انعطاف‌پذیری و همچنین تطابق مورد نیاز برای دنیای سریع امروزی را می‌دهد.»

مدیران سامسونگ می‌گویند دستگاه‌های جدید ساخت این شرکت به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که از فن‌آوری‌هایی استفاده کنند که تا بیشترین میزان ممکن از تلفن همراه خود لذت ببرند و نوآوری ایجاد شده در این تلفن همراه را تجربه کنند.

یک نظرسنجی که اخیرا توسط شرکت تحقیقاتی Canalys انجام شده نشان می‌دهد شرکت شیائومی چینی توانسته رشد قابل توجهی در زمینه فروش گوشی‌های تلفن همراه خود کسب کند و جای اپل را در رده دوم بگیرد.

 نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان ۱۲ درصد افزایش یافته و سامسونگ کره جنوبی با ۱۹ درصد سهم در صدر بازار فروش گوشی‌های تلفن همراه قرار گیرد.

همچنین شیائومی هم برای اولین بار با سهم ۱۷ درصدی به رتبه دوم رسیده و توانسته به میزان ۸۳ درصد به فروش خود بیفزاید. همچنین اپل پس از آنکه سال گذشته با رونمایی از مدل‌های جدید خود کمی بالاتر رفت حالا در رتبه سوم قرار گرفته است.

به گفته این شرکت تحقیقاتی و نظرسنجی، فروش گوشی‌های هوشمند نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است اما در عین حال نسبت به سه ماه نخست سال جاری کاهش یافته است.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نتایج یک تحقیق جدید: گوشی‌های اندرویدی از شما جاسوسی می‌کنند

گوشی‌های گلکسی S21\S30؛ همه چیز درباره تلفن‌های هوشمند جدید سامسونگ

نظرسنجی: بیشتر نوجوانان می‌گویند بدون موبایل احساس بهتری دارند اما همچنان آن‌را کنار نمی‌گذارند