دیدار با چشمانی اشکبار پس از ۲۴ سال؛ زوج چینی پسر ربوده شده‌شان را ملاقات کردند

ملاقات زوج چینی با فرزندشان پس از ۲۴ سال
ملاقات زوج چینی با فرزندشان پس از ۲۴ سال Copyright CCTV via AP Video
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کارآگاهان چینی ماه ژوئن سال جاری با بررسی مرکز داده‌های پلیس از تصاویر شهروندان و تطبیق آن با چهره احتمالی فرزند این زوج در دوران بزرگسالی توانستند وی را شناسایی کنند. هویت فرزند این زوج در نهایت با استفاده از آزمایش «دی ان ای» به اثبات رسید.

آگهی

یک زوج چینی روز یکشنبه پس از ۲۴ سال با پسرشان که در دوران خردسالی در برابر ورودی خانه‌شان ربوده شده بود دیدار کردند.

پلیس چین زمینه ملاقات این مرد ۲۶ ساله را با والدینش در شهر لیائوچنگ در استان شرقی شاندونگ فراهم کرده بود. تصاویری از ملاقات این زوج با فرزندشان در حالی که همگی اشک می ریزند منتشر شده است.

گوئو گنگتنگ، پدر این مرد ۲۶ ساله با موتورسیکلت خود به سراسر چین رفته بود تا اثری از پسرش بیابد. او همچنین به یک کنشگر در زمینه مقابله با ربودن کودکان تبدیل شد. وی به پلیس چین برای یافتن شماری از کودکان ربوده شده کمک کرده بود.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

سرنوشت گوئو گنگتنگ و همسرش بازتاب زیادی در جامعه چین داشت. فرزند دو سال و نیمه وی از سوی یک زن و شریک زندگی اش ربوده شده بود. آنها فرزند گوئو گنگتنگ را به استان هبئی برده بودند. بنا به اعلام پلیس ربایندگان این کودک وی را در استان هبئی به یک زوج ساکن در مرکز چین فروخته بودند.

گزارش های زیادی از ربودن کودکان در چین منتشر می شود هرچند آمار دقیقی در این مورد وجود ندارد. سیاست تک فرزندی دولت چین که تا سال ۲۰۱۵ میلادی به اجرا در می آمد یکی از دلایل اصلی افزایش ربودن کودکان بود.

کارآگاهان چینی ماه ژوئن سال جاری با بررسی مرکز داده های پلیس از تصاویر شهروندان و تطبیق آن با چهره احتمالی فرزند این زوج در دوران بزرگسالی توانستند وی را شناسایی کنند. هویت فرزند این زوج در نهایت با استفاده از آزمایش «دی ان ای» به اثبات رسید.

ربایندگان این کودک بازداشت شده اند و به ربودن سه پسر اعتراف کرده اند. محاکمه آنها به دلیل ربایش کودکان هنوز آغاز نشده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دو دختر بچه آلمانی که بدون اجازه به پاراگوئه برده شده بودند، به والدینشان تحویل داده شدند

صد سالگی حزب کمونیست چین؛ شی جین پینگ: قلدری نیروهای خارجی را بر نمی‌تابیم

رسیدن به کلاس یک جهانی تا ۲۰۲۷؛ مقام نظامی آمریکا: ارتش چین در حال چینش لازم برای حمله به تایوان است