قاتل قلابی در اوکراین از پلیس خواست تا مسیر خانه‌اش را برف‌روبی کند

برف سنگین در اوکراین (عکس تزئینی است)
برف سنگین در اوکراین (عکس تزئینی است) Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

«این مرد همچنین به پلیس توصیه کرد که هنگام آمدن، یک خودرو برف‌روب با خود بیاورند زیرا در غیر این صورت دسترسی به خانه او امکان‌پذیر نیست.»

آگهی

یک مرد اوکراینی برای آن که مسیر خانه‌اش برف‌روبی شود، به دروغ به پلیس گفت که فردی را کشته است.

مقامات محلی اوکراین گفته‌اند که این مرد شنبه شب از خانه‌اش در نزدیکی شهر چرنیهیف با پلیس تماس گرفت و به آنها گفت که دوست‌پسرِ مادرش را با چاقو كشته است.

یولیا کووتون، سخنگوی پلیس چرنیهیف، روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت که این مرد در تماس خود به مأموران گفته قربانی «هیچ گونه علائم حیاتی ندارد».

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

کووتون افزود: «این مرد همچنین به پلیس توصیه کرد که هنگام آمدن، یک خودرو برف‌روب با خود بیاورند زیرا در غیر این صورت دسترسی به خانه او امکان‌پذیر نیست.»

با این حال، مأموران با استفاده از یک خودرو مجهز همه‌جارو به خانه این فرد در دهکده کوچک «گریبووا ریدنوا» اعزام شدند. به گفته سخنگوی پلیس وقتی مأموران به محل مورد نظر رسیدند، دیدند که قربانی ادعا شده صحیح و سالم آنجا بوده و کسی هم به او حمله کرده است.

به گفته مقامات محلی، جاده مورد نظر بامداد همان روز برف‌روبی شده بود، اما قاتل قلابی پس از بازداشت گفت که از کار برف‌روبی راضی نبوده و امید داشته که پلیس کار پاکسازی جاده را تکمیل کند.

فرد بازداشت شده به برقراری تماس نابجا با پلیس و بیان داستان جعلی اعتراف کرده و احتمالا به جرم سوء استفاده از پلیس و گزارش جعلی به جریمه نقدی تا ۱۱۹ گریونا (حدود ۳ و نیم یورو) محکوم خواهد شد.

اوکراین در روزهای گذشته رکورد بارش برف را ثبت کرده و در همین مدت، در منطقه‌ای که این اتفاق افتاده، بیش از ۵۰ سانتی‌متر برف باریده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

صدها نفر در کی‌یف برای آزادی یکی از رهبران سابق راست افراطی اوکراین تظاهرات کردند

ستاره پرورش اندام اوکراین که منکر کرونا بود با ابتلا به کووید-۱۹ جان باخت

قتل یک کارمند سفارت آمریکا در اوکراین؛ پلیس در جستجوی مظنون است