سختگیری جدید برای شهروندان کشورهای ثالث عازم به بریتانیا که از فرانسه عبور می‌کنند

مسافران در فرودگاه اورلی
مسافران در فرودگاه اورلی Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شهروندان بسیاری از کشورهای ثالث از سه قاره آسیا و آفریقا و آمریکای جنوبی که از فرانسه به عنوان ترانزیت برای رفتن به بریتانیا استفاده می کنند و ویزای بلندمدت بریتانیا و یا اقامت این کشور را دارند، باید ویزای موقت فرانسه تهیه کنند.

آگهی

مقامات فرانسوی تصمیم گرفته اند برای شهروندان برخی ازکشورهای ثالث غیراروپایی که ویزای بلندمدت بریتانیا و یا کارت اقامت این کشور را دارند و قصد دارند از فرانسه به عنوان محل ترانزیت استفاده کنند‌، روند اعطای ویزای موقت را دردستور کار قراردهد.

این تصمیم در پی نهایی شدن خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و قوانین جدید مهاجرتی بین این کشور و اتحادیه اروپا گرفته می شود.

به این ترتیب از این پس شهروندان برخی از کشورهای سه قاره آمریکای جنوبی، آسیا و آفریقا که از فرانسه برای رفتن به بریتانیا استفاده می کنند باید ویزای موقت فرانسه را هم داشته باشند.

شهروندان کشورهای پیش رو در روند درخواست ویزای موقت از این پس لحاظ خواهند شد.

از قاره آفریقا، کامرون، آنگولا، آفریقای مرکزی، اریتره، جمهوری دموکراتیک کنگو، اتیوپی، غنا، ساحل عاج، گینه، مالی، موریتانی، سنگال، نیجریه، سیرالئون، سودان، سومالی، سودان جنوبی، از آسیا، بنگلادش، افغانستان، ایران، پاکستان، فیلیپین، عراق، فلسطین، سوریه، روسیه و سریلانکا و از آمریکای جنوبی هائیتی، کوبا و جمهوری دومنیکن شامل این قانون می شوند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بریتانیایی‌های ساکن اسپانیا پایان دوره انتقالی برکسیت را جشن گرفتند

آیا زبان انگلیسی پس از برکسیت همچنان زبان رسمی اتحادیه اروپا باقی خواهد ماند؟

اسلواکی توافق مهاجرتی اتحادیه اروپا را اجرایی نمی‌کند