مردم معترض در مقابل هتل بین‌المللی ترامپ: نه به جنگ و تحریم ایران

تصویر از ویدیو
تصویر از ویدیو Copyright AFP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

گروهی از معترضان به سیاست‌های رئیس‌جمهوری ایالات متحده با در دست داشتن پلاکاردهایی روبروی هتل بین‌المللی ترامپ در شهر واشنگتن نسبت به سیاست‌های جنگ‌طلبانه و مدیریت او در دوره کرونا اعتراض‌ کرده و شعار دادند.

آگهی

گروهی از معترضان به سیاست‌های رئیس‌جمهوری ایالات متحده با در دست داشتن پلاکاردهایی روبروی هتل بین‌المللی ترامپ در شهر واشنگتن نسبت به سیاست‌های جنگ‌طلبانه و مدیریت او در دوره کرونا اعتراض‌ کرده و شعار دادند.

دونالد ترامپ به همراه اعضای خانواده‌اش برای حضور در مراسم برش ربان قرمز هتل‌ بین‌المللی اش در شهر واشنگتن حاضر شده بود.

در تظاهرات ضد ترامپ افراد پلاکاردهایی به دست داشتند که هم به نقد سیاست‌های دولت او در کنترل ویروس کرونا پرداخته بود و هم نسبت به سیاست‌های او در قبال ایران انتقادهایی مطرح شده بود.

نه به ترور رهبران ایرانی

روی یکی از پلاکاردهای قرمز رنگ نوشته شده «ما ترور رهبران ایرانی توسط پنتاگون را محکوم کنیم؛ از طرف حزب سوسیالیسم و آزادی»

روی پلاکارد دیگری نوشته شده «اگر من هم بخواهم می‌توانم آغازگر جنگ باشم» و روی پلاکارد دیگری نوشته شده «نه به جنگ و تحریم ایران».

در پلاکارد زرد رنگی هم چنین نوشته شده «از عراق خارج شوید» و روی پلاکارد سفیدی نیزی با خطوط قرمز نوشته‌اند «با ایران جنگ نکنید»

کمی‌آنسوتر گروه دیگری از تظاهرکنندگان پلاستیک‌های مشکی‌رنگی را به شکل نمادین و به نشان جان‌های از دست رفته شهروندان آمریکایی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا روی زمین پهن کرده‌اند. آنها نیز به سیاست‌ها و البته «دروغ‌های» دونالد ترامپ اعتراض دارند. گروهی دیگر از معترضان نیز بر این باورند که دروغ‌های ترامپ به قیمت از دست رفتن جان شهروندان آمریکایی تمام شده است.

ترامپ و خانواده‌اش رُبان قرمز هتل بین‌المللی را بُرش زدند

آقای ترامپ در مراسم برش ربان قرمز هتل بین‌المللی خود در واشنگتن از کارکنان هتل تقدیر کرد و در کنار جمعی از اعضای خانواده‌اش به طور مشترک ربان را قیچی کرد.

دونالد ترامپ بارها از کشتن قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس ایران با هدف مبارزه با تروریسم دفاع کرده بود. علاوه بر ترامپ اعضای کابینه او از جمله مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا بارها از این اقدام دفاع کرده بودند. در موضوع سیاست‌های کابینه ترامپ در دوران شیوع ویروس کرونا نیز آقای ترامپ از سیاست‌های بازدارنده و مدیریتی‌اش در قبال بیماری کووید ۱۹ دفاع کرده بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آمریکا ۵ نهاد ایرانی، سفیر ایران در عراق و دو مقام حزب‌الله لبنان را تحریم کرد

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت