تعطیلات در ایتالیا رئیس اداره گردشگری ایرلند را مجبور به استعفاء کرد

پرچم ایرلند
پرچم ایرلند Copyright Peter Morrison/AP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دولت ایرلند اما با اختصاص بودجه اضافی برای بخش گردشگری داخلی، به شهروندانش توصیه کرده است تا از سفرهای غیرضروری به خارج از کشور خودداری کنند.

آگهی

مایکل کاولی، رئیس اداره گردشگری ایرلند، بدلیل عمل نکردن به توصیه دولت در اجتناب از سفرهای غیرضروری در روزهای کرونایی، شنبه ۲۵ مرداد (۱۵ اوت) از سمت خود استعفاء کرد.

آقای کاولی، از مدیران سابق هواپیمای رایان‌ایر، برای گذراندن تعطیلات به ایتالیا سفر کرده بود و به دنبال اعتراض احزاب مخالف دولت از سمتش کناره گیری کرد. وی اولین مقام ارشد دولتی در ایرلند است که چنین تصمیمی می‌گیرد.

ایتالیا در فهرست ۱۰ کشور سبز دولت ایرلند جای دارد. بدین معنی که هر مسافری که از ایتالیا وارد ایرلند می‌شود مشمول قرنطینه ۱۴ روزه اجباری نمی‌شود.

دولت ایرلند اما با اختصاص بودجه اضافی برای بخش گردشگری داخلی، به شهروندانش توصیه کرده است تا از سفرهای غیرضروری به خارج از کشور خودداری کنند و تعطیلات را در داخل کشور بگذارنند تا به صنعت گردشگری کشور هم کمک شود.

مایکل کاولی می گوید در حمایت از برنامه دولت برای توسعه صنعت گردشگری در داخل کشور استعفاء داده است تا بودجه‌ اضافه که برای این بخش اختصاص داده شده است، زیر سوال نرود.

کاترین مارتین، وزیر گردشگری ایرلند در اظهار نظری گفت از شنیدن خبر گذراندن تعطیلات مایکل کاولی در ایتالیا متاثر و معتقد است که تصمیم آقای کاولی قابل دفاع نیست.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سیلویو برلوسکونی،‌ نخست‌وزیر سابق ایتالیا به ویروس کرونا متبلا شد

کمیسر تجارت اتحادیه اروپا به دلیل رعایت نکردن مقررات بهداشتی استعفا داد

جان هیوم، برندۀ جایزه نوبل و معمار صلح ایرلند شمالی در ۸۳ سالگی در گذشت