نامه دو زندانی فراری در ایتالیا به نگهبانان: کار مهمی داریم، زود بر می‌گردیم

Massimo Sambucetti6  -  Rome's Rebibbia prison
Massimo Sambucetti6 - Rome's Rebibbia prison Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

آنها در نامه نوشه بودند که «باید برای محافظت از فرزندانشان از کسب و کار نادرستی که درگیر آن شده‌اند» اقدام به فرار می‌کردند و خیلی زود برخواهند گشت.

آگهی

دو تن از زندانیانی که هفتۀ گذشته توانسته بودند از زندان شهر رم فرار کنند، قبل از ترک زندان یادداشتی خطاب به نگهبانان نوشته و اعلام کردند که برای انجام کار مهمی مجبور به ترک زندان شده‌اند و خیلی زود برخواهند گشت.

بنا بر اعلام روزنامه ایتالیایی «رپوبلیکا» در روز سه‌شنبه، این دو زندانی فراری که دوید زوکانوویچ ۴۰ ساله و لیل احمدوویچ ۴۶ ساله نام دارند، با یکدیگر خویشاوند بودند.

آنها در ۲ ژوئن توانستند شبانه به کمک شلنگ آب از دیوار زندان «ربیبیا» بالا بروند و موفق به فرار شوند اما قبل از فرار، نامه‌ای را در سلول خود گذاشتند که در آن نوشته شده به دلایل شخصی باید دست به این کار می‌زدند و برخواهند گشت.

بنا بر گزارش این روزنامه، در این نامه نوشه شده بود که «آنها باید برای محافظت از فرزندانشان از کسب و کار نادرستی که درگیر آن شده‌اند» اقدام به فرار می‌کردند.

دو زندانی فراری تاکید کرده بودند که چاره‌ای جز این کار و خروج از زندان برای سامان دادن به اوضاع فرزندانشان نداشتند زیرا زنان هر دوی آنها نیز در زندان هستند.

این دو زندانی قول داده اند که ظرف ۱۵ روز به زندان برگردند.

این دو نفر به دلیل ارتکاب جرایم غیر خشونت‌آمیز از جمله کلاهبرداری و در اختیار داشتن کالاهای مسروقه باید تا سال ۲۰۲۹ میلادی برای گذراندن دوره حبس خود در زندان باشند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دومین تلاش زندانیان داعش برای فرار از زندان الحسکه سوریه

شورش در زندان عادل‌آباد شیراز؛ از «فرار از زندان» خبری نبود

مادر ایتالیایی موفق شد با حکم دادگاه دو پسر۴۰ ساله‌اش را از خانه بیرون کند