اینستاگرام در رقابت با یوتیوب امکان بازنشر ویدئوهای لایو را برای همه فراهم کرد

 اینستاگرام در رقابت با یوتیوب امکان بازنشر ویدئوهای لایو را برای همه فراهم کرد
Copyright PIXABAY
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اینستاگرام از روز گذشته به‌طور رسمی قابلیت انتشار و ذخیره ویدئوهای لایو را به‌طور مستقیم در بخش IGTV را فراهم کرد. در هفته گذشته برخی کاربران امکان استفاده آزمایشی از این قابلیت را پیدا کرده بودند.

آگهی

اینستاگرام از روز گذشته به‌طور رسمی قابلیت انتشار و ذخیره ویدئوهای لایو را به‌طور مستقیم در بخش IGTV  فراهم کرد. در هفته‌های گذشته برخی کاربران امکان استفاده آزمایشی از این قابلیت را پیدا کرده بودند.

با این قابلیت جدید امکان دیدن ویدئوهای لایوی که تا پیش از این تنها ۲۴ ساعت در بخش استورهای اینستاگرام باقی می‌ماندند فراهم می‌شود.

البته پیش از این، اینستاگرام به کاربران اجازه می‌داد ویدئوهای لایو را در گوشی خود ذخیره و دوباره در اینستاگرام استفاده کنند اما قابلیت جدید به طور مستقیم این امکان را فراهم می‌کند.

با این گزینه می‌توان ویدئوها را در آی‌جی‌تی‌وی ذخیره و منتشر کرد

با این روش اینستاگرام سعی کرده است تا ای‌جی‌تی‌وی که امکان دیدن ویدئوهای بالای یک دقیقه را به‌طور یکپارچه فراهم می‌کند، جذاب‌تر کند تا رقابت با یوتیوب جدی‌تر شود. 

با این حال در این روش امکان ویرایش ویدئویی که به‌صورت لایو پخش شده است وجود ندارد و از سوی دیگر اگر از جمله افرادی هستید که در ویدئوهای لایو خود نظرات مخاطبان خود را می‌خوانید یا پاسخ می‌دهید با این روش، نظرات کاربران در خروجی ویدئو نشان داده نمی‌شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

گل به خودی بازیکن استقلال؛ استوری اینستاگرامی و محرومیت از آزمون دکتری

قابلیت جدید اینستاگرام برای کاربران قرنطینه شده؛ لطفا در خانه بمانید

اتحادیه اروپا: شرکت‌های فناوری دیجیتال جعل عمیق برساخته هوش مصنوعی را شناسایی کنند