مایک پنس در پاسخ به انتقادها برای نپوشیدن ماسک: کرونا ندارم

Mike Pence
Mike Pence Copyright Jim Mone/Copyright 2020 The Associated Press. All rights reserved
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری ایالات متحده پس از بازدید از یک مرکز درمانی و نپوشیدن ماسک با موجی از انتقادها توسط رسانه‌های آمریکا مواجه شد.

آگهی

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری ایالات متحده پس از بازدید از یک مرکز درمانی و نپوشیدن ماسک با موجی از انتقادها توسط رسانه‌های آمریکا مواجه شد.

آقای پنس که روز سه‌شنبه ۲۸ آوریل به بازدید از مایو کلینیک در ایالت مینه‌سوتا رفته بود در شرایطی که تمامی افراد نزدیک او ماسک بر چهره داشتند، تنها فردی در تصاویر بود که از ماسک صورت استفاده نکرده بود.

او در پاسخ به این انتقادها گفت: « من به طور مرتب آزمایش ویروس کرونا می‌دهم. تمام افرادی که اطراف من هستند نیز تست کرونا می‌دهند. وقتی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) دستورالعمل‌های مربوط به پوشیدن ماسک را صادر کرد، حرف آنها این بود که افراد مبتلا به ویروس کرونا یا آنها که ممکن است ناقل ویروس باشند با پوشیدن ماسک می‌توانند از انتقال ویروس به شخص دیگری جلوگیری کنند.»

آقای پنس در ادامه توضیح داد: « از آنجا که من به ویروس کرونا مبتلا نیستم، فکر کردم این فرصت خوبی باشد تا بتوانم در اینجا حضور داشته باشم و از نزدیک با این محققان و نیروهای درمانی فوق‌العاده صحبت کرده و چشم در چشم با آنها مراتب تشکر خویش را ابراز دارم.»
پزشکان، مراکز پژوهشی و درمانی و کارشناسان مختلفی با شیوع ویروس کرونا بر پوشیدن ماسک توسط افراد تاکید کرده‌اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نگرانی از شیوع کرونا در کاخ سفید؛ کارکنان بخش اداری باید از ماسک استفاده کنند

جلسه رهبر و مقامات کره‌شمالی درباره کرونا؛ بدون ماسک و با فاصله اندک

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها