نصب جدارهای شیشه‌ای، ابتکار عمل یک شرکت ایتالیایی برای رستوران‌ها

نصب جدارهای شیشه‌ای، ابتکار عمل یک شرکت ایتالیایی برای رستوران‌ها
Copyright 
نگارش از نیما قدکپور
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

یک شرکت ایتالیایی پیشنهاد داده است برای کمک به بازگشایی رستوران ها در این کشور می توان «جدارهای شیشه ای» بین مشتریان نصب کرد.

آگهی

«نووا نئون»، یک شرکت ایتالیایی پیشنهاد نصب جدارهای شیشه‌ای بر روی میز رستوران‌ها را ارائه کرده است تا این اماکن بتوانند با رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت خود را از سر بگیرند.

این ابتکار عمل ابتدا هفته گذشته در چین اجرایی شد و در شهر هنان، در کانتین دو مدرسه، مسئولان مدرسه جدارهای شیشه‌ای نصب شدند. حال باید دید تا چه اندازه مالکان رستوران ها و سپس مشتریها از این ایده استقبال می کنند.

ایتالیا بیش از ۶ هفته است که بطور کامل در قرنطینه است. این کشور کانون اصلی شیوع کرونا در اروپا و بزرگترین قربانی ویروس در قاره سبز است. تاکنون بیماری کووید-۱۹ جان بیش از ۲۱ هزار نفر را گرفته است.

به جز آمار قربانیان، پیامدهای قرنطینه اقتصاد این کشور توریستی را با ترس و نگرانی‌های فراوانی همراه کرده است. خصوصا اینکه هنوز هیچ کدام از مقامات این کشور و یا اتحادیه اروپا نمی داند چه زمانی می توان رستوران‌ها و مکان‌های گردشگری در این کشور را بازگشایی کرد. چهارشنبه رئیس کمیسیون اروپا، اورزولا فن درلاین، از تمام شهروندان اروپایی خواست برنامه سفرهای تابستانی و بهاره خود را لغو کنند.

معدود کشورهای عضو اتحادیه اروپا، از جمله اتریش و جمهوری چک، دست به بازگشایی فروشگاه‌های کوچک و پارکها زده اند. قرار است از پانزدهم ماه مه، کمتر از یک ماه دیگر، رستوران‌ها نیزدر اتریش بازشوند. اما بعید به نظر می رسد، با توجه با آمار بالای مبتلایان به کرونا، ایتالیایی‌ها هم بتوانند در هفته‌های آتی رستوران‌ها را از تعطیلی دربیاورند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محبوبیت کشیشی که با تفنگ آب‌پاش مومنان را متبرک کرد

توصیه رئیس صندوق جهانی پول به مذاکره کنندگان پسابرکسیت

ثبت بیش از ۲۰ میلیون درخواست حقوق بیکاری در آمریکا