ماجرای پاسپورت تقلبی ستاره برزیلی در پاراگوئه ، رونالدینیو از زندان به هتل منتقل شد

ماجرای پاسپورت تقلبی ستاره برزیلی در پاراگوئه ، رونالدینیو از زندان به هتل منتقل شد
Copyright AP
نگارش از یورونیوز
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ستاره پیشین فوتبال برزیل می‌گوید یک تاجر زن پاسپورت پاراگوئه را به وی هدیه داده بود.

آگهی

رونالدینیو، ستاره پیشین فوتبال برزیل و جهان شامگاه سه‌شنبه از بازداشتگاه به هتلی در پایتخت پاراگوئه منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رونالدینیو و برادرش که به اتهام ورود به پاراگوئه با پاسپورت تقلبی متهم شده اند، از حدود یک ماه پیش در بازداشت بودند.

وکلای رونالدینیو و برادرش روز سه‌شنبه سرانجام با بازپرس پرونده برای خروج موکلانشان از بازداشتگاه با تودیع وثیقه یک میلیون و ۶۰۰هزار دلاری به توافق رسیدند.

رسانه‌های محلی پاراگوئه می‌گویند رونالدینیو و برادرش به یک هتل ۷ستاره در آسونسیون، پایتخت منتقل شده و مدیر این هتل ضمانت کرده است که این دو متهم از آنجا خارج نشوند.

دادگستری برزیل در دسامبر ۲۰۱۸ پاسپورت رونالدینیو را به دلیل عدم پرداخت یک جریمه نقدی معادل دو میلیون و پانصد هزار دلار، باطل کرده بود. ستاره پیشین پاریس‌سن‌ژرمن، به دلیل ساخت و ساز غیرقانونی در بستر یک دریاچه حفاظت شده در برزیل محکوم به پرداخت جزای نقدی شده بود. وی در سال ۲۱۰۹ با دادگاه برزیل برای کاهش جزای نقدی به ۶ میلیون رئال برزیل (معادل یک میلیون و یکصدهزار دلار) به توافق رسید.

رونالدینیو و برادرش اوایل ماه مارس به پاراگوئه سفر کردند. با وجود آنکه پلیس در فرودگاه شکی به پاسپورت‌های آن‌ها نکرد، ماموران دادستانی آسونسیون به هتل محل اقامت آن‌ها رفته و این دو نفر را به دلیل ورود با پاسپورت غیرقانونی به این کشور بازداشت کردند.

وکلای رونالدینیو می‌گویند یک زن بازرگان که مدیر یک نهاد بشردوستانه است، پاسپورت‌های «تقلبی» را به آن‌ها هدیه داده و برای سفر به پاراگوئه دعوتشان کرده است. این زن که هویتش فاش نشده هم‌اکنون فراری است.

خبرگزاری فرانسه می‌گوید دادگستری پاراگوئه در این پرونده حدود ۱۵ مظنون از جمله شماری از ماموران پلیس را تحت تعقیب قرار داده است.

به فیسبوک یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رونالدینیو پس از ۵ ماه از زندان آزاد می‌شود

۷۵ نفر «با حفر تونل» از زندانی در پاراگوئه گریختند

پاراگوئه؛ پرتاب اسکناس برای کودکان در جشن تولد مریم مقدس