نچیروان بارزانی به ترامپ: در کنار یکدیگر داعش را شکست دادیم

نچیروان بارزانی به ترامپ: در کنار یکدیگر داعش را شکست دادیم
Copyright AP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ در دیدار با نچیروان بارزانی ضمن تشکر از همکاری‌های اقلیم کردستان عراق با آمریکا و تاکید بر اهمیت نفت و مبارزه با داعش، حضور نیروهای آمریکایی برای مراقبت و امنیت میادین نفت در این منطقه را ضروری دانست.

آگهی

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده روز چهارشنبه ۲۲ ژانویه در حاشیه اجلاس داووس با نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار کرد.

آقای ترامپ ضمن تشکر از همکاری‌های اقلیم کردستان عراق با آمریکا و تاکید بر اهمیت نفت و مبارزه با داعش، حضور نیروهای آمریکایی برای مراقبت و امنیت میادین نفت در این منطقه را ضروری دانست.

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: «سربازهایمان را برای مراقبت از نفت گذاشتیم، چرا که ما از نفت مراقبت می‌کنیم و برای نفت برنامه‌ داریم.» او خطاب به آقای بارزانی گفت: «خوشحالم که در کنار شما هستم و بسیار از شما متشکرم.»

نچیروان بارزانی نیز به ترامپ گفت: «می‌خواهم از این فرصت استفاده کرده و از اینکه ما را در داووس پذیرا شدید، تشکر کنم. همانطور که شما گفتید، مدتهاست منتظر این لحظه بودیم. ما از رهبری و حمایت‌های شما سپاسگزاریم، ما با همکاری هم داعش را شکست دادیم. من به نمایندگی از مردم کردستان می‌خواهم از رهبری و پشتیبانی شما تشکر و سپاسگزاری کنم.»

به توییتر یورونیوز بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کارزار تحریم کالاهای ترکیه در اقلیم کردستان عراق در همبستگی با کُردهای سوریه

نچیروان بارزانی به‌عنوان رئیس اقلیم کردستان عراق سوگند یاد کرد

مسرور بارزانی به عنوان نخست وزیر اقلیم کردستان عراق انتخاب شد