ورزشگاه میزبان فینال جام باشگاه های جهان در قطر افتتاح شد

ورزشگاه «بنیاد قطر»، میزبان جام جهانی ۲۰۲۲
ورزشگاه «بنیاد قطر»، میزبان جام جهانی ۲۰۲۲
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

قطر، میزبان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ پیش از این دو استادیوم دیگر را که برای برگزاری این مسابقات درنظر گرفته شده، افتتاح کرده بود.

آگهی

قطر، میزبان رقابت های جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲ سومین ورزشگاهی که برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده را روز دوشنبه افتتاح کرد.

فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا با اعلام این خبر یادآور شد که ورزشگاه «بنیاد قطر» سومین مجموعه از هشت ورزشگاه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است که روز دوشنبه افتتاح شد. به گفته فیفا فینال مسابقات جام باشگاه های جهان نیز قرار است در این ورزشگاه برگزار شود.

فیفا در گزارش خود آورده است: «این ورزشگاه که برای برگزاری مسابقات جام جهانی در سه سال آینده آماده شده همچنین قرار است میزبان مسابقه نیمه نهایی و دیدار رده بندی این رقابت ها باشد.»

استادیوم «بنیاد قطر» در فاصله هفت کیلومتری از مرکز دوحه واقع شده و گنجایش پذیرش چهل هزار تماشاگر را دارد.

قطر، میزبان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ پیش از این دو استادیوم دیگر را که برای برگزاری این مسابقات درنظر گرفته شده، افتتاح کرده بود. استادیوم «الجنوب» یکی از این ورزشگاه‌ها است که ماه مه گذشته افتتاح شد. ورزشگاه بین‌المللی خلیفه نیز یکی از هشت استادیوم قطر برای میزبانی جام جهانی است که سه ماه پیش افتتاح شد. این ورزشگاه سال ۱۹۷۶ ساخته و سال ۲۰۱۷ نیز بازسازی شده بود.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قطر نامزدی خود را برای میزبانی از بازی‌های المپیک ۲۰۳۲ اعلام کرد

ایران قهرمان کشتی فرنگی امیدهای جهان شد

معجزه به سبک مسیِ آسیا؛ راز شعبده‌بازی اکرم عفیف در بازی فینال چه بود؟