پیشنهاد ۱۷۰ میلیون یورویی بارسلونا برای بازگرداندن نیمار

نیمار بازیکن برزیلی
نیمار بازیکن برزیلی Copyright Reuters
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مقامات رسمی باشگا‌ه‌های بارسلونا و پاریس سن ژرمن روز سه شنبه ۲۷ اوت با یکدیگر دیدار کردند تا شرایط بازگشت نیمار، ستاره برزیلی، به تیم بارسلونا را مورد بررسی قرار دهند.

آگهی

مقامات رسمی باشگا‌ه‌های بارسلونا و پاریس سن ژرمن روز سه شنبه ۲۷ اوت با یکدیگر دیدار کردند تا شرایط بازگشت نیمار، ستاره برزیلی به تیم بارسلونا را مورد بررسی قرار دهند.

طرفین این ملاقات را «مثبت» خوانده‌اند، هرچند تاکید کرده‌اند که هنوز کار زیادی برای انجام دادن مانده است. این در حالی است که شش روز تا پایان فصل و نقل و انتقالات باشگاه‌های اروپا باقی است.

روزنامه مارکا اسپانیا گزارش کرده است که نیمار به لئوناردو مدیر باشگاه پاریس سن ژرمن گفته است تنها می‌خواهد به بارسلونا بازگردد و به یوونتوس یا رئال مادرید نخواهد پیوست.

این مهاجم برزیلی ۲۷ ساله دو سال پیش با قرارداد ۲۲۲ میلیون یورویی که رکورد نقل و انتقالات فوتبال در جهان را شکست، به تیم پاریس سن ژرمن فرانسه پیوست.

مطابق گزارش‌ها، نمایندگان باشگاه بارسلونا پس از یک سال بازی قرضی نیمار در پاریس سن ژرمن، برای بازگشت او پیشنهادی ۱۷۰ میلیون یورویی را ارائه کرده‌اند.

بازی نیمار در سریال اسپانیایی نتفلیکس

نیمار، بازیکن برزیلی، همچنین روز دوشنبه در حساب توییتری خود اعلام کرد که در قسمت جدیدی از مجموعه تلویزیونی اسپانیایی «سرقت پول» (La casa de papel) به ایفای نقش پرداخته است.

وی در توییت خود که با تکه کوتاهی از ویدئوی نقشش در سریال همراه بود، نوشت: «توانستم رویایم را برای بازی در سریال مورد علاقه‌ام عملی کنم. حالا میتوانم [نقش کاراکتر] ژوا را با همه شما به اشتراک بگذارم».

بنابر گزارش‌ها، این مهاجم برزیلی در دو صحنه در قسمت ۶ و ۸ فصل سوم این سریال در نقش یک راهب در برلین ظاهر شده است.

«سرقت پول» که سریالی جنایی در ژانر هیجانی است از روز ۱۹ ژوئیه روی سرویس نتفلیکس در اختیار مشترکان قرار گرفته است**.**

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نایب رئیس باشگاه بارسلونا از تمایل نیمار برای بازگشت خبر داد

ستاره سابق تیم ملی برزیل به اتهام تجاوز جنسی به ۴ سال و نیم حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد

دادستانی اسپانیا برای دنی آلوز به دلیل «تجاوز جنسی» درخواست ۹ سال زندان کرد