واژگونی مینی بوس حامل مهاجران در ترکیه دست کم ۱۵ کشته برجای گذاشت

واژگونی خودروی حامل مهاجران در ترکیه
واژگونی خودروی حامل مهاجران در ترکیه Copyright خبرگزاری آناتولی
Copyright خبرگزاری آناتولی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در میان قربانیان که از ملیت‌های مختلف هستند تعدادی زن و کودک دیده می شود. بر اساس این گزارش حادثه در نزدیکی مرز ایران روی داده و مینی بوس حامل مهاجران سعی داشته مسافران خود را به صورت غیر قانونی وارد ترکیه کند.

آگهی

منابع خبری ترکیه روز پنجشنبه از کشته شدن دست کم پانزده نفر در جریان تصادف مینی بوس حامل مهاجران در استان وان واقع در شرق این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خصوصی دمیراورن، در میان قربانیان که از ملیت‌های مختلف هستند تعدادی زن و کودک دیده می شود. بر اساس این گزارش حادثه در نزدیکی مرز ایران روی داده و مینی بوس حامل مهاجران سعی داشته مسافران خود را به صورت غیر قانونی وارد ترکیه کند.

خبرگزاری آناتولی نیز در گزارشی اعلام کرده است که مینی بوس حامل مهاجران غیرقانونی در مسیر وان به اورآلپ در نزدیکی شهرستان ایپک یولو واژگون شده و تعداد زیادی آمبولانس و نیروی امدادی برای کمک به حادثه دیدگان عازم محل شده است.

آخرین گزارش ها حاکی است که حادثه ساعت دوازده ظهر به وقت محلی اتفاق افتاده و بیست و هشت نفر نیز در این میان به شدت مجروح شده اند. منابع محلی در ادامه یادآور شدند که تعدادی از مجروحان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده اند.

در گزارش رسانه های محلی هنوز به هویت و ملیت قربانیان اشاره ای نشده است. تحقیقات برای روشن شدن علت این تصادف همچنان ادامه دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کشف اجساد ۲۰ تن دیگر از مهاجران قایق واژگون شده در سواحل لیبی

زندگی دشوار مهاجران سوری در گرمای بالای ۴۰ درجه لبنان

غرق شدن یک قایق حامل مهاجران در سواحل تونس؛ بیش از ۸۰ نفر ناپدید شدند