ویدئو؛ جنجال درگیری معاون وزیر خارجه بریتانیا با زن معترض

عکس گرفته شده از ویدئو
عکس گرفته شده از ویدئو
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در این مراسم که در قلب یک محله مالی تجاری برگزار می‌شد، مارک فیلد، معاون وزیر خارجه بریتانیا، با یکی از معترضان درگیر شد. او گردن زن معترض را گرفت و او را به زور از جلسه خارج کرد.

آگهی

گروهی از فعالان تغییرات اقلیمی روز پنج‌شنبه ۳۰ خرداد برای دقایقی سخنرانی فیلیپ هاموند، وزیر خزینه‌داری بریتانیا را مختل کردند. از جمله آنها چندین زن با پیراهن‌های قرمز که با بلندگو شعارهایی درباره محیط زیست دادند. در این مراسم که در قلب یک محله مالی تجاری برگزار می‌شد، مارک فیلد، معاون وزیر خارجه بریتانیا، با یکی از معترضان درگیر شد. او گردن زن معترض را گرفت و او را به زور از جلسه خارج کرد. رفتار او جنجال برانگیخته است و او فعلاً تا تکمیل تحقیقات در این زمینه از مقام خود برکنار شده است.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

جنت بارکر، زنی که مارک فیلد با او درگیر شد اعلام کرده است که گرچه انتظار مقاومت در برابر اعتراض آنها را داشته است اما واکنش معاون وزیر بیش از حد و اندازه بود. خانم بارکر می‌گوید مارک فیلد باید در جلسات «کنترل خشم» شرکت کند.

این اعتراض توسط گروه صلح سبز در قلب یکی از محله‌های تجاری مالی بریتانیا برگزار شد. این گروه معترض وزارت خزانه‌داری بریتانیا را متهم به حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مخرب محیط زیست می‌کند. صلح سبز همچنین مدعی است وزارت خزانه‌داری بریتانیا تلاش می‌کند سیاست‌های ضدمحیط زیستی دولت را کوچک جلوه دهد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آلمان؛ فعالان محیط زیست ساعت ها مانع از حرکت یک کشتی تفریحی شدند

انتخابات پارلمان اروپا؛ موج سبز طرفداران محیط زیست؛ شکست احزاب سنتی

دبیرکل سازمان ملل از رهبران جهان خواست تغییرات اقلیمی را جدی بگیرند