پایان سلطنت رئال بر فوتبال اروپا

پایان سلطنت رئال بر فوتبال اروپا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ال موندو، پرتیراژترین روزنامه اسپانیا پس از شکست شاگردان سولاری، تیتر زد: «غرق شده در خون خود».

آگهی

باخت سنگین ۴بر۱ رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی و پرافتخارترین باشگاه لیگ قهرمانان اروپا در مقابل آژاکس آمستردام واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. 

روزنامه مارکا، چاپ مادرید با انتشار تصویری از نتیجه پایانی بازی و استادیوم نیمه خالی سانتیاگو برنابئو نوشت: «در این مکان تیمی آرمیده که زمانی تاریخ ساز بود.» البته مارکا نوشت که پیش از انتقاد از این تیم و نتیجه فاجعه بار بازی با آژاکس باید از تک تک ستاره های تیمی که سه سال مادرید را سلطان اروپا و جهان کردند، تشکرکرد.

اما تاریخ سازی این بازی از آن جهت بود که کهکشانی ها قهرمان سه دوره متوالی لیگ قهرمانان این بار رکوردهای را جابجا کردند که شاید سال ها کسب افتخار نتواند آن را جبران کند. سفیدپوشان پایتخت اسپانیا پس از ۱۳۹۲ روز بدست آژاکس و آنهم در شکستی حقارت بار حذف شددند که تنها یک بار دیگر آن هم ۲۴ سال پیش آن را تجربه کرده بودند.

همچنین آژاکس پس از یوونتوس به دومین تیمی تبدیل شد که ۳ بار در ورزشگاه خانگی رئال مادرید پیروز می شود. این در حالی است که بودجه باشگاه رئال مادرید غیرقابل مقایسه با بودجه آمستردامی هاست.

گل چهارم آژاکس به رئال مادرید و حیرت گرت بیل و واران از زیبایی آن

مادردیدی ها در هشت سال اخیر همواره در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور پیداکرده بودند و پس از هشت سال در اولین مرحله حذفی این لیگ از دور رقابتها کنار رفتند.

ال موندو، پرتیراژترین روزنامه اسپانیا پس از شکست شاگردان سولاری، تیتر زد: «غرق شده در خون خود».

رئال مادرید با باخت شب گذشته دیگر هیچ شانسی در هیچ کدام از رقابتهای فصل برای قهرمانی ندارد. آنها در جام حذفی توسط رقیب تاریخی، بارسلونا حذف شده اند. در لالیگا آنقدر عقب هستند که دیگر شانسی برای قهرمانی ندارند و رقابتهای لیگ قهرمانان، تنها امید هواداران، نیز شب گذشته از دست رفت. کهکشانی ها در طول هشت روز دو جام، حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند. اتفاقی که سیزده فصل اخیر در این باشگاه نیفتاده است.

به کانال تلگرام یورونیوز بپیوندید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«هدایای غیرمعمول» رئیس فدراسیون فوتبال آلمان را مجبور به استعفاء کرد

سلفی با جام لیگ قهرمانان اروپا در خیابان های کی‌یف

لیگ قهرمانان اروپا؛ بایرن در رم مغلوب لاتزیو شد، پاریس با درخشش امباپه حریف خود را شکست داد