در آستانه ورود «اون» واقعی، «اون» قلابی اخراج شد

هنرپیشه استرالیایی، بدل کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی
هنرپیشه استرالیایی، بدل کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی Copyright رویترز
Copyright رویترز
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

به گفته این هنرپیشه، راسل وایت، مردی که ظاهری شبیه ترامپ دارد و رفتار او را تقلید می‌کند از ویتنام اخراج نشده، اما اجازه حاضر شدن با این ظاهر در فضای عمومی را ندارد.

آگهی

بازیگر استرالیایی که شباهت خیره‌کننده‌ای به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دارد، از خاک ویتنام اخراج شد.

این کمدین که به نام هنری هاوارد ایکس مشهور است روز دوشنبه ۶ اسفند اعلام کرد که مقام‌های ویتنامی دو روز پیش از ورود رهبر کره شمالی برای دیدار با رئیس جمهوری آمریکا، او را از این کشور اخراج کرده‌اند.

کیم جونگ اون قلابی به همراه فرد دیگری که بسیار به دونالد ترامپ شباهت دارد، روز جمعه در خیابان‌های هانوی، پایتخت ویتنام حاضر شده و توجه مردم و رسانه‌ها را به خود جلب کرد. او هنگام عزیمت به فرودگاه برای بازگشت به کشورش گفت: «طنز سلاح قدرتمندی علیه دیکتاتوری است، اما کره شمالی‌ها اصلا درک طنز ندارند.»

وی همچنین گفت که مأموران ویتنامی پیش از اخراج او، از او خواسته بودند که نظم را بر هم نزند.

بیشتر بخوانید:بدل رهبر کره شمالی در سنگاپور دستگیر شد

به گفته این هنرپیشه، راسل وایت، مردی که ظاهری شبیه ترامپ دارد و رفتار او را تقلید می‌کند از ویتنام اخراج نشده، اما اجازه حاضر شدن با این ظاهر در فضای عمومی را ندارد.

هاوراد ایکس در ماه ژوئن سال گذشته در زمان ملاقات اول ترامپ با اون در سنگاپور حضور یافته و به گفته خودش برای دقایقی به دست مأموران محلی بازداشت شده بود. او همچنین در زمان برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در کره جنوبی به این کشور رفته و به همراه اعضا کاروان ورزشی کره شمالی رقصید، اما مأموران امنیتی کره بلافاصله او را از محل دور کردند.

کیم جونگ اون قرار است در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه همین هفته در هانوی برای دومین بار با یکدیگر دیدار و به ویژه در مورد مسئله هسته‌ای گفتگو کنند. ویتنام که این بار میزبان این دیدار مهم است، تدابیر امنیتی شدید را در پایتخت به اجرا در آورده است.

مطالب یورونیوز را در واتس‌اپ دریافت کنید

رویترز
بدل کیم جونگ اون پیش از ترک خاک ویتنام، بدل دونالد ترامپ را بوسیدرویترز
هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ویدیوی بدرقه کیم جونگ اون؛ قطار رهبر کره شمالی درمسیر ویتنام

ویتنام در تدارک میزبانیِ دومین دیدار کیم جونگ-اون و دونالد ترامپ

اژدها سر رسید؛ تصاویری از حال و هوای سال نو در هانوی ویتنام