پلیس بریتانیا جسد امیلیانو سالا را شناسایی کرد

پلیس بریتانیا جسد امیلیانو سالا را شناسایی کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جسد مهاجم باشگاه نانت فرانسه که قراربود برای باشگاه کاردیف بازی کند در دریای مانش پیدا و شناسایی شد.

آگهی

جسد امیلیانو سالا، مهاجم پیشین باشگاه نانت فرانسه که در سقوط هواپیما جان باخته بود سرانجام توسط پلیس بریتانیا پیدا و شناسایی شد.

امیلیانو سالا مهاجم ۲۸ ساله باشگاه نانت فرانسه که در نیم فصل به باشگاه کاردیف در لیگ برتر انگلستان فروخته شده بود در سفر با جت شخصی برای حضور در باشگاه کاردیف در روی دریای مانش دچار سانحه شد و پس از سقوط هواپیما به همراه مدیر برنامه‌هایش و خلبان جان باخت.

**بیشتر بخوانید: **انتظار سگ فوتبالیست ناپدید شده برای بازگشت او به خانه

پلیس ابتدا جسد مدیر برنامه‌های این فوتبالیست را در نزدیکی لاشه هواپیما پیدا کرد و سپس مشخص شد که دومین جسد مربوط به امیلیانو سالا، مهاجم آرژانتینی و یکی از ستاره های زردپوشان لیگ یک فرانسه است.

جستجوی برای یافتن جسد این مهاجم فوتبال به‌دلیل هزینه‌های بالای آن هفته گذشته توسط پلیس بریتانیا متوقف شده بود اما با ابتکار عمل فوتبالیست های بزرگی چون مسی و امباپه و پرداخت هزینه کاوش، جستجوها ادامه پیدا کرد.

چالش اصلی باشگاه نانت فرانسه در حال حاضر دریافت اولین قسط فروش امیلیانو سالا از باشگاه کاردیف است.

ابتدا مدیران باشگاه کاردیف بخ‌دلیل ناپدید بودن جسد این مهاجم ارزشمند اعلام کردند که پرداخت اولین قسط وی را به تاخیر می اندازند تا پیکر او پیدا شود و حالا با تعیین هویت او آنها باید با باشگاه نانت فرانسه وارد مذاکره شوند.

امیلیانو سالا در نیم فصل اول مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه بیشتر از سیزده گل برای زردپوشان به ثمر رساند و یکی از ستاره‌های این فصل فوتبال فرانسه بود.

به کانال تلگرام یورونیوز بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جسد مرد تنهای فرانسوی ۱۱ سال پس از مرگ در خانه‌اش پیدا شد

امیلیانو سالا مهاجم آرژانتینی در پی سقوط هواپیما در دریای مانش ناپدید شد

آخرین سخنرانی سالانه یونکر: قدرت اتحادیه اروپا در برابر یک‌جانبه‌گرایی آمریکا