بچه کوسۀ دزدیده شده در سن آنتونیو به آکواریوم بازگردانده شد

horn shark
horn shark Copyright  San Antonio Aquarium
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بازگردادن این کوسه مادۀ ۱۶ اینچی که «Miss Helen» نام دارد به کمک تصاویر دوربین‌های امنیتی آکواریوم و پس از جستجوهای پلیس ممکن شد.

آگهی

بچه کوسه‌ای که روز شنبه از آکواریوم شهر سن آنتونیو واقع در ایالت تگزاس آمریکا دزدیده شد، سرانجام روز دوشنبه به این آکواریوم بازگردانده شد.

بازگردادن این کوسه مادۀ ۱۶ اینچی که «Miss Helen» نام دارد به کمک تصاویر دوربین‌های امنیتی آکواریوم و پس از جستجوهای پلیس ممکن شد.

این کوسۀ کوچک که از خانوادۀ کوسه‌های شاخدار است، کمتر از یکسال سن و حدود ۲ هزار دلار ارزش دارد.

دست‌کم ۳ نفر در جریان این پرونده مورد بازجویی پلیس قرار گرفتند و پلیس برای یکی از آنها به اتهام دزدی قرار بازداشت صادر کرد.

این کوسه در یکی از استخرهای روباز آکواریوم قرار داشت، جایی که بازدید کنندگان می‌توانستند با آبزیان تماس داشته باشند و به آنها غذا بدهند. 

دوربین‌های مدار بستۀ آکواریوم روز شنبه تصاویری از دو مرد و یک زن را به ثبت رساندند که برای مدتی طولانی در اطراف یکی از استخرها در حال پرسه زدن بودند. آنها حدود یکساعت در اطراف استخر بودند تا زمان مناسب فرا برسد و سرانجام هنگامیکه راهنماهای موزه مشغول گفتگو با دیگر بازدیدکنندگان بودند، بچه کوسه را از آب خارج کرده و در داخل یک کالسکۀ کودک گذاشتند. 

آنها درنهایت پس از پنهان کردن بچه کوسه در پارچه‌ای مرطوب، به سمت پارکینگ این مجموعه رفتند و کوسه را از این محل خارج کردند. 

پلیس پس از جستجوهای طولانی برای یافتن دزدان، درنهایت به خانۀ مردی در حومۀ سن آنتونیو راه یافت که از مجموعۀ بزرگی از آبزیان نگهداری می‌کرد. پلیس توانست این کوسۀ کوچک را دوشنبه شب در میان ابراز احساسات کارکنان اکواریوم به این مکان بازگرداند.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

گزارش تصویری از آکواریوم اصفهان واقع در پارک جنگلی ناژوان

فرار یک هشت پا از «آکواریوم ملی نیوزیلند»

شب نشینی با کوسه ها در آکواریوم پاریس