فرانسه با شکست بلژیک به فینال جام جهانی روسیه راه یافت

فرانسه با شکست بلژیک به فینال جام جهانی روسیه راه یافت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نقطه قوت دو تیم کار تیمی منسجم و در اختیار داشتن مهاجمانی زهر دار است که هر یک می توانند به تنهایی نتیجه بازی به نفع تیم خود رقم بزنند.

آگهی

فرانسه و بلژیک در نخستین دیدار حساس مرحله نیمه نهایی از مجموعه رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف هم می روند. شاگردان دیدیه دشان برای حضور در این مرحله اروگوئه را در یک چهارم نهایی از پیش رو برداشتند و شاگردان روبرتو مارتینز نیز از سد برزیل، یکی از بخت های قهرمانی گذشتند تا پا به این مرحله بگذارند.

تیم های دو کشور همسایه و همزبان شناخت بسیار خوبی از هم دارند. هر دو پر مهره و منسجم در ساختار تیمی هستند و با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارند هر لحظه در بازی قادرند از سیستمی به سیستم دیگر سوئیچ کنند. فرانسه با مدل ۱-۳-۲-۴ از هارمونی فوق العاده ای برخوردار است و به همان اندازه که در دفاع قابلیت بالایی دارد در حمله بسیار خطرناک است. بلژیک هم با سیستم ۳-۴-۳ نشان داده که از دو فاکتور تکنیک و سرعت برای اجرای برنامه های تاکتیکی خود به خوبی بهره می برد و برای هر تیمی یک حریف قدرتمند به حساب می آید.

نقطه قوت دو تیم کار تیمی منسجم و در اختیار داشتن مهاجمانی زهر دار است که هر یک می توانند به تنهایی نتیجه بازی به نفع تیم خود رقم بزنند. با نگاه به نام ستارگانی چون گریزمن، امباپه، ژیرو، متوییدی، پاوار، واران، پوگبا ... (نزد فرانسوی ها) و هازارد، برویین، لوکاکو ... (نزد بلژیکی ها) می توان به خوبی حدس زد که این «جنگ ستارگان» تا چه میزان می تواند برای هر بیننده ای جذاب و تماشایی باشد.

پوشش لحظه به لحظه دیدار حساس نیمه نهایی میان فرانسه و بلژیک را با ما از اینجا دنبال کنید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نبرد نهایی؛ فرانسه یا کرواسی؟

علیرضا فغانی داوری که «فینال کوچک» را سوت می‌زند

پل پوگبا پس از اعلام حکم محرومیت ۴ ساله به دلیل دوپینگ: دل‌شکسته، شوکه و غمگینم