پایان نگرانی‌ها برای هواداران محمد صلاح، فرعون در فهرست نهایی تیم ملی مصر

محمد صلاح در فهرست بیست و سه نفره تیم ملی مصر
محمد صلاح در فهرست بیست و سه نفره تیم ملی مصر
نگارش از Mehrdad Sadeghi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

از نکات جالب در فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی مصر حضور عصام الحضری، دروازه بان چهل و پنج ساله این تیم است که عنوان مسن‌ترین بازیکن شرکت کننده در رقابت‌های جام جهانی را به خود اختصاص داده است.

آگهی

محمد صلاح، ستاره مصری تیم لیورپول و بهترین گلزن این فصل لیگ برتر انگلستان برغم مصدومیت در فهرست نهایی بیست و سه نفره تیم ملی کشورش قرار گرفت.

با اعلام فهرست نهایی اعضای تیم ملی مصر که روز دوشنبه از سوی فدراسیون فوتبال این کشور صورت گرفت نگرانی علاقه‌مندان و هواداران این فوتبالیست محبوب نسبت به حضور وی در رقابت‌های جام جهانی روسیه به کلی از بین رفت.

مهاجم مصری تیم لیورپول روز بیست و ششم مه در جریان دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک خطای آشکار از سوی سرخیو راموس، مدافع رئال که البته از دید داور پنهان ماند، به شدت از ناحیه کتف مصدوم و مجبور به ترک زمین شد.

این حرکت خشن و غیر ورزشی و به تبع آن مصدومیت نگران کننده در آستانه رقابت‌های جام جهانی اشک ستاره لیورپول را درآورد و دوستداران وی را به شدت نگران کرد. محمد صلاح پس از مواجه شدن با این هجم از واکنش‌های احساسی از سوی هوادارانش چند روز پس از فینال چمپیونز لیگ با انتشار پیامی بر روی توییتر به بیش از پنج میلیون فالوئر خود اطمینان داد که با تلاش بسیار و به تکیه بر عشق و حمایت هواداران در روسیه حضور خواهد داشت.

ستاره تیم ملی مصر سپس به همراه پزشک تیم لیورپول برای ادامه درمان به کلینیکی تخصصی در اسپانیا رفت تا مراحل ریکاوری و بازگشت به وضعیت پیش از مصدویت را هر چه سریعتر طی کند.

فدراسیون فوتبال مصر پیشتر نیز با انتشار گزارشی تاکید کرده بود بر اساس مستندات پزشکی که در اختیار گرفته محمد صلاح سه هفته پس از مصدومیت قادر خواهد به ترکیب تیم ملی این کشور بازگردد.

بیشتر بخوانید:

مصر که در گروه A مسابقات جام جهانی روسیه قرار دارد روز پانزدهم ژوئن در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی به مصاف اروگوئه می‌رود. این تیم روزهای ۱۹ و ۲۵ ژوئن نیز به ترتیب با روسیه، کشور میزبان و عربستان سعودی، نماینده قاره آسیا مسابقه خواهد داد.

این درحالی است که محمد صلاح ممکن است برای احتیاط بیشتر در نخستین دیدار تیم ملی مصر در ترکیب یازده نفره اصلی تیمش قرار نگیرد. او که در انگلیس و مصر به «فرعون» شهرت یافته، به طور قطع روز چهارشنبه نیز در جریان آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی کشورش مقابل بلژیک به میدان نخواهد رفت.

از نکات جالب در فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی مصر حضور عصام الحضری، دروازه‌بان چهل و پنج ساله این تیم است که عنوان مسن‌ترین بازیکن شرکت کننده در رقابت‌های جام جهانی را به خود اختصاص داده است.

محمد النِنی، بازیکن میانی تیم آرسنال و رمضان صبحی، هافبک نفوذی تیم استوک سیتی از دیگر چهره‌های مطرح و شناخته شده در فهرست نهایی تیم ملی مصر هستند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محمد صلاح ستاره ای کهکشانی که مصری ها به او لقب «فرعون» داده اند

مروری بر تثبیت حکومت نظامیان به‌واسطه میزبانی جام جهانی ۱۹۷۸؛ آیا فوتبال سیاسی است؟

ستاره مصری تیم لیورپول کرونا گرفت؛ محمد صلاح از اردوی تیم ملی به قرنطینه رفت